Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Chris781107

Chris781107

• Lid sinds 09 mei 2011
  • Berichten 180
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2012
  • 14:54

Om de voordelen van Android te benadrukken ten opzichte van andere systemen (zoals die appel) lijkt het mij goed om Google, de moeder van Android, wat meer aandacht te geven.

Ik betwijfel namelijk of veel mensen de vele mogelijkheden van Google kennen en weten dat veel diensten steeds beter met elkaar gaan communiceren.

Begrijp me niet verkeerd, ik wil dit forum zeker niet van een Androidforum omtoveren in een Googleforum, maar een hoofdstukje Google, als ondersteuning van je Android, lijkt mij een goede aanvulling.

Zo weten veel mensen volgens mij niet dat ze met Chrome kunnen inloggen in hun Google-account en daarvandaan de Market kunnen benaderen en selecteren welke app ze voor welk Android-apparaat willen installeren.

Zo zou ik het fijn vinden als er bijvoorbeeld een beetje extra aandacht is voor de apps die door of namens Google ontworpen zijn zoals
:

En misschien ook

Ook overige diensten van Google kunnen vermeld worden:

Ook de nieuwste ontwikkelingen van Google die niet direct invloed hebben op jeAndroidmogen best een beetje extra aandacht krijgen. Gewoon omdat het van Google is en die ontwikkeling in een volgende stap misschien wél invloed kan hebben op jeAndroid:
Google World– Een magazine met het laatste nieuws van Google

Graag lees ik wat anderen hiervan vinden..

Groeten Chris

Bewerkt (24 april 2013 14:20)

In Reality As In Dreams,
Nothing Is Quite What It Seems.

AndroidGeert

AndroidGeert

• Lid sinds 09 november 2011
  • Berichten 1693
  • Reputatie 20
  • 3 maart 2012
  • 14:56

Goed idee, maar het licht aan de moderators. Wat zij ervan vinden

Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two

Chris781107

Chris781107

• Lid sinds 09 mei 2011
  • Berichten 180
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2012
  • 15:05

Natuurlijk,
Daarom zou ik graag jullie reacties willen zien, zodat de Moderators kunnen lezen of daar animo voor is..

Chris

In Reality As In Dreams,

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 3 maart 2012
  • 15:08

Ik heb het duplicaat van je topic verwijderd.

Wacht inderdaad even wat reacties af. Dan kunnen de beheerders het overwegen(mods maken deze keuzes niet)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 3 maart 2012
  • 15:55

Sander M;274967
Ik heb het duplicaat van je topic verwijderd.

Wacht inderdaad even wat reacties af. Dan kunnen de beheerders het overwegen(mods maken deze keuzes niet)

Of je de keuze nou maakt of niet, de mening van modjes is ook belangrijk

Opzich is het wel een leuk idee, ik vraag me alleen af hoe weinig mensen er gebruik van maken. Als we er een “Google-discussie” plek van maken dan denk ik dat er minder gebruikers komen dan dat je er een “Google informatie” plek van maakt. Waar dan de (beste) Google apps in staan, handige extra functies van andere google teams die handig zijn voor je android-toestel etc.

Wat ik daarmee bedoel: Bij veel boards die er nu zijn bestaat 90% van de activiteit uit het oplossen van problemen. Daar is niets mis mee, maar mensen zonder problemen gaan er niet kijken. De kleine groep mensen die daar wel kijkt die heeft die tips weer niet nodig.
Dus, het moet een plek zijn waar mensen naar toe gaan als ze handige tips willen hebben. Zoals tips &trucs, dat board wordt veel vaker gelezen.

Chris781107

Chris781107

• Lid sinds 09 mei 2011
  • Berichten 180
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2012
  • 17:06

Goede aanvulling fifa.
En inderdaad gaat het natuurlijk om de beheerders en niet om de mods..
Chris

In Reality As In Dreams,

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 3 maart 2012
  • 18:47

Chris781107;274987
Goede aanvulling fifa.
En inderdaad gaat het natuurlijk om de beheerders en niet om de mods..
Chris

Lol, en bedankt :p

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 5 maart 2012
  • 10:55

Goed idee!
Ik ga ermee aan de slag, kijken hoe dat het beste ingevuld kan worden.

Bewerkt (24 april 2013 14:21)
Chris781107

Chris781107

• Lid sinds 09 mei 2011
  • Berichten 180
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2012
  • 12:42

Fijn dat je zo reageert!
Ik was bang dat er weinig mee gedaan zou worden, omdat er tot nu toe nog niet zo veel op gereageerd wordt.
Zoals je kunt zien heb ik het eerste bericht al en paar keer aangepast door wat linkjes toe te voegen.
Ik ben erg benieuwd wat jouw ideeën zijn over de invulling.
Als ik daarbij kan helpen of op een andere manier een steentje bij kan dragen verneem ik dat graag!

Groeten Chris

Bewerkt (24 april 2013 14:21)

In Reality As In Dreams,

maartje86

maartje86

• Lid sinds 10 januari 2012
  • Berichten 48
  • Reputatie 0
  • 12 maart 2012
  • 13:07

Wat een goed idee Chris! We zullen het binnenkort hopelijk gaan zien hier. Wat ook erg handig is dat ik laatst bij de kapper zat en dat ik daar in zo´n tijdschrift had gezien dat Google weer bezig is met nieuwe apps te ontwikkelen, het gaat dus de goede kant op!

Bewerkt (24 april 2013 14:22)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.