Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Chris781107

Chris781107

• Lid sinds 09 mei 2011
  • Berichten 180
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2012
  • 14:59

Omde voordelen van Android te benadrukken ten opzichte van anderesystemen (zoals die appel) lijkt het mij goed om Google, de moedervan Android, wat meer aandacht voor te geven.

Ikbetwijfel namelijk of veel mensen de vele mogelijkheden van Googlekennen en weten dat veel zaken steeds beter met elkaar gaan communiceren.

Begrijpme niet verkeerd, ik wil dit forum zeker niet van een androidforumomtoveren in een Googleforum, maar een hoofdstukje Google, alsondersteuning van je Android, lijkt mij een goede aanvulling.

Zoweten veel mensen volgens mij niet dat ze met Chrome kunnen inloggenin hun Google-account en daarvandaan de Market kunnen benaderen enselecteren welke app ze voor welk apparaat willen installeren.

Zozou ik het fijn vinden als er bijvoorbeeld een beetje extra aandachtis voor de apps die door of namens Google ontworpen zijn zoals:

• Reader – rss-newsreader
  • Picasa – Webalbums beheren
  • Goggles – Zoeken op basis van afbeeldingen
  • Plus – Sociaal mediaplatform
  • Currents – Interactief magazine
  • Mytrack - GPS-routes opnemen
  • Etc.
  • Etc.
(misschienook Google snelkoppelingen)

Ook de nieuwste ontwikkelingen van Google die niet direct invloed hebbenop je Android mogen best een beetje extra aandacht krijgen.Gewoonomdat het Google is en die ontwikkeling in een volgende stapmisschien wél invloed kan hebben op je Android.

Graag lees ik wat anderen hiervan vinden..

Groeten Chris

Bewerkt (24 april 2013 14:20)

In Reality As In Dreams,
Nothing Is Quite What It Seems.

Chris781107

Chris781107

• Lid sinds 09 mei 2011
  • Berichten 180
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2012
  • 15:02

Hmm..
Ik weet niet wat ik elke keer verkeerd doe, maar probeerde vorige onderwerp te wijzigen en nu heb ik hem tweemaal geplaatst..
Kan ik die zelf verwijderen??

Bewerkt (24 april 2013 14:20)

In Reality As In Dreams,
Nothing Is Quite What It Seems.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.