Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
nog niet 1 reactie van de AW members?
HTC Hero -> Samsung Galaxy S2 -> Samsung Galaxy Note -> LG Nexus 5 & Asus Nexus 7 2012
Wellicht dat er velen zijn die er geen probleem mee hebben of de AWreader niet gebruiken.
Samsung Galaxy S8+
Incolumis;37641Misschien even geduld hebben !!! Is echt een schone zaak.
nog niet 1 reactie van de AW members?
Wel een goed idee, alleen dan moet er bij instellingen wel een optie zijn om dit aan/uit te zetten. ;-)
Remi;37686
Wel een goed idee, alleen dan moet er bij instellingen wel een optie zijn om dit aan/uit te zetten. ;-)
Ik vraag mij af of dat wel mogelijk is.
Ik heb in geen enkel programma de mogelijkheid om berichten als gelezen te markeren via de Notificatiebalk.
Is doorgegeven aan de ontwikkelaar van de app. Dus geduldig wachten is de boodschap.
@Leander, denk jij dat het zomaar in de vakantie gemakkelijk is om de ontwikkelaar ertoe aan te zetten dit in te voegen ?
i_like_android;37725
Is doorgegeven aan de ontwikkelaar van de app. Dus geduldig wachten is de boodschap.
@Leander, denk jij dat het zomaar in de vakantie gemakkelijk is om de ontwikkelaar ertoe aan te zetten dit in te voegen ?
Ik heb die reader er af gemikt, en heb nu een veel stabielere performance en langere accu duur….
Ik vond het toch al weinig toevoegen tov. de gewone website. Als je op het forum leest is het net zo gemakkelijk om even op “home” te klikken en de berichten daar te lezen.
Zoals de titel al aanduidt, ik zou graag een optie in de AW Reader hebben om middels de notificatiebalk van Android zelf, alle berichten van AW Reader te markeren als “gelezen”.

Regelmatig zitten er topics bij die voor mij niet van belang zijn, maar ik moet wel eerst AW Reader starten om ze te markeren als “gelezen”.
Simpelweg door “Wissen” te selecteren dus alles markeren.
HTC Hero -> Samsung Galaxy S2 -> Samsung Galaxy Note -> LG Nexus 5 & Asus Nexus 7 2012