Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dat zou zeker een interessante functie zijn. Ik zou echter de wiki niet laten draaien op vBulletin, maar op de gratis software MediaWiki. Hierop draait Wikipedia ook en is het dus mogelijk om voor elke kleine functie een apart artikel op te zetten waar iedereen aan bij kan dragen.
Een WikiDroidWorld,ja dat lijkt me wel wat.
Werkt misschien ook ontlastend voor het forum dataverkeer.
Lijkt me een goed idee! Voorr en door forumleden.
rouwe111;51147
Dat zou zeker een interessante functie zijn. Ik zou echter de wiki niet laten draaien op vBulletin, maar op de gratis software MediaWiki. Hierop draait Wikipedia ook en is het dus mogelijk om voor elke kleine functie een apart artikel op te zetten waar iedereen aan bij kan dragen.
Uhmmmm…. Android?
Nolimits;51155
Een WikiDroidWorld,ja dat lijkt me wel wat.
Werkt misschien ook ontlastend voor het forum dataverkeer.
Prima initiatief, mits goed gemodereerd.
Goed initiatief, zal waarschijnlijk veelvuldig gebruikt worden! Mits er genoeg mensen ‘juiste’ informatie opzetten.
Marvin;51173
Prima initiatief, mits goed gemodereerd.
Leander;51177
Goed initiatief, zal waarschijnlijk veelvuldig gebruikt worden! Mits er genoeg mensen ‘juiste’ informatie opzetten.
Beste forumbezoekers,
Naar aanleiding van een aantal gesprekken met teamleden en leden kwam naar voren dat er behoefte is aan een Android Wiki. We hebben momenteel op de homepage van onze site een wiki staan, maar deze kan wel wat nieuwe impulsen gebruiken.
Wij hebben een aantal alternatieven gezocht hoe we dit het beste kunnen aanpakken en zijn op een integratie met de forumsoftware (vbulletin) uitgekomen. Dit houdt dus in dat we een nieuwe wiki kunnen starten op het forum waar iedereen zijn bijdrage aan zou kunnen leveren.
Hoe klinkt dit? Zou jij hieraan willen bijdragen?
Uhmmmm…. Android?