Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Fresko

Fresko

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 30 december 2010
  • 23:19

Hallo,

Ik sta op het punt mijn oude htc magic te gaan vervangen, nu wil ik graag horen welke keuze jullie zouden maken en waarom.

De tegenvaller van de Magic vind ik dat de beltoon nogal zacht is, en daar ik vaak in een lawaaiige omgeving werk zou het prettig zijn als deze harder zou kunnen.

Ook en nadeel vind ik dat die accu zo snel leeg is, moet hem elke dag zeker opladen, als hij dat al houd. en GPS bluetooth en wifi staan altijd uit. Alleen e-buddy loopt mee op de achtergrond en gebruik ik wel eens. Is die accu van de huidige telefoons ook zo snel leeg? Vind het geen probleem elke dag op te laden maar nu red hij een dag soms niet eens.

Alvast bedankt voor jullie advies.

Gr,
Fred

Bewerkt (30 december 2010 23:19)
Flozzo

Flozzo

• Lid sinds 19 december 2009
  • Berichten 603
  • Reputatie 0
  • 30 december 2010
  • 23:20

http://www.androidworld.nl/forum/htc-desire-hd/11229-htc-desire-hd-samsung-galaxy-s.html

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (30 december 2010 23:20)
MuayThai

MuayThai

• Lid sinds 24 december 2010
  • Berichten 1575
  • Reputatie 0
  • 31 december 2010
  • 01:59

Heb zelf een SGS i9000 en vind deze gewoon super na root en een lagfix.. draait echt snel (zo snel als m'n lowkicks :p)..
Onlangs heb ik van een collega een Desire HD in m'n handen gehad (spijtig genoeg niet de tijd gehad om even mee te prutsen)..
Mocht ik kiezen zou ik bij m'n SGS blijven..

Bekijk eens specs en reviews op verschillende sites.. Het lijkt me dat deze ongeveer even goed zijn, maar dat de Desire HD net ietsjes sneller draait dan een SGS..

Bewerkt (31 december 2010 01:59)
DeBewoner

DeBewoner

• Lid sinds 29 december 2010
  • Berichten 1097
  • Reputatie 0
  • 31 december 2010
  • 02:25

Hier ook ZEER tevreden over mijn S-je.. Ik raad hem zeer zeker aan, hij scoort niet voor niets veeeel hoger dan bijv. de Iohone… Is echt een top toestel en nog beter met de uitgevoerde root en lagfix, draait als een zonnetje zo snel!!

Verzonden vanaf mijn Galaxy S via Tapatalk

Bewerkt (31 december 2010 02:25)
Len

Len

• Lid sinds 08 december 2010
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 3 januari 2011
  • 12:21

Lees dit artikel even en misschien kan je dan een beslissing maken:

HTC Desire HD vs iPhone 4 vs Samsung Galaxy S | News | TechRadar UK

Zowiezo vindt ik techradar een fijne website voor reviews. Ze zijn erg nauwkeurig en heel precies met hun antwoord. Als het bovengenoemde artikel je niet genoeg kan helpen, kan je altijd gewoon de reviews lezen. Ook is het wel leuk om naar hun top 20 mobiele telefoons van nu te bekijken. Misschien zit er wel iets tussen wat je niet overwogen had!

Al moet ik wel zeggen dat een samsung galaxy s pas echt optimaal werkt als je hem root en een lagfix erop zet.

Desire HD review: HTC Desire HD review from TechRadar UK's expert reviews of Mobile phones
Samsung Galaxy S review: Samsung Galaxy S review from TechRadar UK's expert reviews of Mobile phones
top 20 telefoons van nu: 20 best mobile phones in the world today | News | TechRadar UK

Bewerkt (3 januari 2011 12:21)
PeterHiddink

PeterHiddink

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 3 januari 2011
  • 18:41

Ik heb zelf een Galaxy S, en hij werkt opzich wel prima. Alleen heeft hij vaak last van lag, maar dit kun je verhelpen door middel
van zogenoemde lagfixes. Alleen maak je op deze manier wel een eind aan al je garanties, want je rommelt in prencipe gewoon met de
sofware. Het is ook erg lastig, vooral voor een beginner op telefoon gebied.

Persoonlijk vind ik de HTC Desire een minder mooie telefoon dan de Galaxy S, maar qua verschil in snelheid zal erg weinig verschil in zitten!
Ik denk daarom ook dat je echt moet gaan kijken naar welk uiterlijk je het mooist vindt!

En google is je beste vriend, je moet ook echt een keer naar de winkel gaan, en ze beiden even in de hand houden, en mss wel even doorheen bladeren..

Je unt natuurlijk ook even wachten, tot dat er weer een nieuwe telefoon uitkomt, met een dual-core processor, want die komen er ook aan! (Als ik dit niet goed heb, moet iemand het even melden! :O)

Bewerkt (3 januari 2011 18:41)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.