Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

utsie

utsie

• Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 150
  • Reputatie 0
  • 3 januari 2011
  • 18:03

Ik zoek nu een goeie telefoon van htc. Omdat ik ook een Hero heb. Omdat ik geen Desire HD kon kopen dacht ik aan zijn voorganger. De Desire. Maar is het wel het geld waard?:confused: Ik heb de topic: minpunten van de Desire gelezen, en ik zag dat het vooral batterijen duur en aan de luidspreker lag. Maar is er iets anders dat ik moet weten over deze goede en beroemde telefoon van htc. En dan tenslotte, Waar kan ik de goedkoopste vinden??

Bewerkt (3 januari 2011 18:03)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 3 januari 2011
  • 18:20

Je moet juist nu toeslaan. De HD en Z zijn de nieuwe modellen en die gaan voor goed geld te toonbank over. Maar de HD biedt volgens mij anders dan de link met htcsense.com en een groter scherm niet veel extras dan de gewone Desire ook kan. Persoonlijk vind ik de HD te groot. Het origineel ligt heerlijk in de hand en is gewoon net zo snel.

De batterij? Ja als je heel de dag Angry Birds of andere intensieve spellen speelt is het sap zo op. Maar daar staat dan wel ff een 1Ghz processor te horren of het een lieve lust is. Mits gewoon als telefoon gebruikt valt het best wel mee. De eerste dagen wat teleurstellend, maar de accu moet ook nog even ‘warmlopen’
Ik haal nu met wat spelletjes spelen een dikke 24 uur. En als ik het alleen als tel zou gebruiken 2 dagen. Maar ik koop natuurlijk niet zo een geavanceerd toestel om hem vervolgens als een Nokia te gebruiken.

Speaker? Tja, maar welk toestel kan nu eigenlijk wel een stereo kwaliteit geluid door een ini mini speakertje krijgen? Zet gewoon de oordopjes in.

Goedkoopste is bij studentmobiel.nl/gsmwijzer.nl, heb mijne daar ook weg voor 352 euro.

Bewerkt (3 januari 2011 18:20)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Raffie

Raffie

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 818
  • Reputatie 0
  • 3 januari 2011
  • 18:26

@ Sander M Rest my case.

Bewerkt (3 januari 2011 18:26)
utsie

utsie

• Berichten 150
  • Reputatie 0
  • 3 januari 2011
  • 19:15

Raffie;76209
@ Sander M Rest my case.
Wat bedoel je hiermee??

Bewerkt (3 januari 2011 19:15)
utsie

utsie

• Berichten 150
  • Reputatie 0
  • 3 januari 2011
  • 19:18

Sander M;76207
Je moet juist nu toeslaan. De HD en Z zijn de nieuwe modellen en die gaan voor goed geld te toonbank over. Maar de HD biedt volgens mij anders dan de link met htcsense.com en een groter scherm niet veel extras dan de gewone Desire ook kan. Persoonlijk vind ik de HD te groot. Het origineel ligt heerlijk in de hand en is gewoon net zo snel.

De batterij? Ja als je heel de dag Angry Birds of andere intensieve spellen speelt is het sap zo op. Maar daar staat dan wel ff een 1Ghz processor te horren of het een lieve lust is. Mits gewoon als telefoon gebruikt valt het best wel mee. De eerste dagen wat teleurstellend, maar de accu moet ook nog even ‘warmlopen’
Ik haal nu met wat spelletjes spelen een dikke 24 uur. En als ik het alleen als tel zou gebruiken 2 dagen. Maar ik koop natuurlijk niet zo een geavanceerd toestel om hem vervolgens als een Nokia te gebruiken.

Speaker? Tja, maar welk toestel kan nu eigenlijk wel een stereo kwaliteit geluid door een ini mini speakertje krijgen? Zet gewoon de oordopjes in.

Goedkoopste is bij studentmobiel.nl/gsmwijzer.nl, heb mijne daar ook weg voor 352 euro.

Bedankt voor je overtuiging. Maar ik wil meer overtuiging van andere personen voordat ik de Desire koop. En ik wil ook effe weten of Htc Desire de officiele gingerbread en honeycomb krijgt enz. En als iemand zijn 2e handse wilt wegdoen voor een prijs onder de 280 euro is ie welkom.

Bewerkt (3 januari 2011 19:18)
Raffie

Raffie

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 818
  • Reputatie 0
  • 3 januari 2011
  • 19:22

utsie;76229
Wat bedoel je hiermee??

Dat ik het helemaal met Sander eens ben, m.a.w. ik had het niet beter kunnen zeggen.
Het blijft natuurlijk wel zo dat smaken verschillen maar je hebt ervaring met HTC en je weet dus he HTC werkt… ik had dat ook, er moeten nu mensen zijn die me kunnen overtuigen om over te stappen naar een andere telefoon… Dat word moeilijk want ik vind het een SUPER toestel!
En ja, nadelen… dat heeft elke telefoon.

Bewerkt (3 januari 2011 19:22)
karel_b

karel_b

• Lid sinds 12 december 2010
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 3 januari 2011
  • 21:45

Superhandig, supersnel, gebruiksvriendelijk, heel veel mogelijkheden..
Enkel de batterij is inderdaad een minpunt maar zoals eerder gezegd, je krijgt er veel voor in de plaats

Bewerkt (3 januari 2011 21:45)
Lry

Lry

• Lid sinds 06 oktober 2010
  • Berichten 96
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2011
  • 02:28

Heb de telefoon ook, ben overgestapt van een wildfire, en het is echt geweldig. Zoals vele al zeggen het ligt lekker in de hand en ook ik vond de desire HD net iets te groot. Scherm is mooi en tjah batterij gaat met gewoon gebruik 1 à anderhalve dag mee. maar bij welke smartphone nou niet.

Verder krijgt dit toestel gewoon gingerbread jah. Of het honeycomb krijgt weet niemand aangezien het nog wel duurt voordat die uitkomt en daar is nog niet zoveel over bekend. Ook wordt honeycomb meer gericht op tablets. Dus of honeycomb wel uberhaupt op de android phones komen is een goede vraag. Gingerbread kan je zowieso verwachten en jah ik hoop honeycomb ook.

Ik denk dat je geen spijt zal krijgen van de aanschaf. (Ik had hem trouwens op marktplaats voor 245, met een heel klein krasje, maar verder werkt ie perfect en ziet ie er netjes uit. Dus ik zou zeggen kijk op marktplaats of hier op het forum.)

Bewerkt (4 januari 2011 02:28)
albertbolink

albertbolink

• Lid sinds 27 augustus 2010
  • Berichten 181
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2011
  • 02:47

Ik heb de HD en wat ben ik in mijn nopjes met dit toestel, ook wat het maken van foto's betreft is ie super. En tja sommigen vinden hem te fors van afmeting, maar dat kan aan hun kleine handjes liggen. Ik heb redelijk grote handen en het toestel ligt er prima in tijdens de werkzaamheden.

Bewerkt (4 januari 2011 02:47)
utsie

utsie

• Berichten 150
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2011
  • 07:57

Ok thx maar zit er ook in de box een inbegrepen sd kaart. Anders moet ik er zelf een gaan kopen.

Bewerkt (4 januari 2011 07:57)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.