Dankzij vele goede mensen heb ik besloten om een htc desire te kopen. En om iets terug te doen wil ik mensen helpen om telefoons te kopen die bij ze past. Iedereen mag helpen en als je aan een telefoon twijfelt schrijf het erbij. Ik heb hier een paar telefoons. htc desire 1Ghz rond 350euro Sony Erricson x10 1Ghz rond de 300 euro Htc Hero 512Mhz 527Mhz rond de 300 euro Voor meer telefoons met processor en rond de 300 euro en niet boven de 400 Zet het erbij. Zo kunnen we mensen helpen.
Bewerkt (6 januari 2011 20:36)
Dankzij vele goede mensen heb ik besloten om een htc desire te kopen. En om iets terug te doen wil ik mensen helpen om telefoons te kopen die bij ze past. Iedereen mag helpen en als je aan een telefoon twijfelt schrijf het erbij. Ik heb hier een paar telefoons. htc desire 1Ghz rond 350euro Sony Erricson x10 1Ghz rond de 300 euro Htc Hero 512Mhz 527Mhz rond de 300 euro Voor meer telefoons met processor en rond de 300 euro en niet boven de 400 Zet het erbij:cool:. Zo kunnen we mensen helpen.
Dankzij vele goede mensen heb ik besloten om een htc desire te kopen. En om iets terug te doen wil ik mensen helpen om telefoons te kopen die bij ze past. Iedereen mag helpen en als je aan een telefoon twijfelt schrijf het erbij. Ik heb hier een paar telefoons.
. Zo kunnen we mensen helpen.
htc desire 1Ghz rond 350euro
Sony Erricson x10 1Ghz rond de 300 euro
Htc Hero 512Mhz 527Mhz rond de 300 euro
Voor meer telefoons met processor en rond de 300 euro en niet boven de 400 Zet het erbij