Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Misschien is de Samsung Galaxy S2 een mooie opvolger?
Dual-Core processor, android 2.3, 2MP front camera en nog meer leuke gimmicks.
Samsung kondigt de Galaxy S II aan op #MWC11 | Androidworld
Komt volgens de berichten in het 2e kwartaal uit, dus mooi rond de verlenging van je abbo
Ja dat lijkt me een logische keuze als je tevreden bent over de galaxy S zoals ik lees zul je dat met zijn opvolger ook wel zijn.
Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4
BoneleSS;102630
Misschien is de Samsung Galaxy S2 een mooie opvolger?
Dual-Core processor, android 2.3, 2MP front camera en nog meer leuke gimmicks.
Samsung kondigt de Galaxy S II aan op #MWC11 | Androidworld
Komt volgens de berichten in het 2e kwartaal uit, dus mooi rond de verlenging van je abbo
hummm vraagje …
word ik nu voor het ootje genomen ??
krijg morgen mn Galaxy S 2
Heb een ander abonnement, ( vodafone ) genomen met aanbieding gratis toestel.
Maar nu zegt winkelier bij een bijbetaling van € 40 krijg ik een simlock vrij toestel.
nu heb ik dus ?????
hij zei ook dat op gratis toestellen de provider staat.???
Kan kloppen, had de HTC Vario IV. Op dat toestel stond idd tmobile, maar was wel simlock vrij, want hij is de familie al rondgegaan, met allemaal verschillende simkaarten.
mn Galaxy S staat provider niet. en werkt ook met andere simkaarten, was ook gratis bij Tmobile
Ben zelf overal rond gaan kijken. bij een staat wel simlock vrij bij de ander staat het niet vermeld. Naam aanbieder zie ik er nergens op toestel staan ?????
Klopt het verhaal van de winkelier ??? staat provider op toestel en is t niet simlock vrij ??? bij gratis toestel ???
of word ik toch voor het ootje genomen ???? en betaal ik iets voor wat eigenlijk al gratis is ???
Vind het wel vreemd op de vodafone site is hij gratis bij een 2 jarig abonnoment of heb je een goedkoper abonnoment genomen ? en je toestel is altijd simlock vrije dus dat is onzin of je moet een branded vodoafone toestel nemen en wie wil dat nouw je krijgt hem op de vodafone site toch ook gewoon zonder vodafone troep erop dus ik vind het een zeer vreemde handeling van de winkelier
idd 2 jarig 275 abonnement .
de winkel adverteerd met deze VF aanbieding 2 jarig 275 abon gratis Samsung Galaxy S 2
de winkelier bood mij dus simlock vrij aan, ( waarschijnlijk een “unbranded ”) € 40 … niet echt veel , maar toch !
behoort dus gratis te zijn, simlock vrij zonder VF logo op toestel ?
mockof;191915
idd 2 jarig 275 abonnement .
de winkel adverteerd met deze VF aanbieding 2 jarig 275 abon gratis Samsung Galaxy S 2
de winkelier bood mij dus simlock vrij aan, ( waarschijnlijk een “unbranded ”) € 40 … niet echt veel , maar toch !
behoort dus gratis te zijn, simlock vrij zonder VF logo op toestel ?
over 2 maandjes kan er weer een abo verlengd worden, dus weer tijd om een nieuwe tel uit te zoeken. Ik heb nu de Samsung Galaxy S.
vind deze wel prettig in gebruik, zelfs voor “ eine knungelear ” als ik.
tips ?