Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Mmmm….het loopt niet echt storm met adviezen.
Milestone? met custom rom erop.
gwvelden;132199
Mmmm….het loopt niet echt storm met adviezen.
HTC Hero's worden op 't moment te kust en te keur aangeboden op marktplaats, prijzen variëren van €100 tot €150. FroydVillain er op of een andere custom ROM en voila!
BoneleSS;132773Verplaatst
Voor adviezen moet je ook in het “Koopadvies” deel van het forum zijn/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Ik heb eventueel een zwarte htc magic voor je liggen. Wel wat beschadigingen op de achterkant, maar volgens mij is het scherm nog helemaal krasvrij. Ook heb ik een zwarte lg gw620 in zeer goede staat. Beide toestellen draaien op 2.2 Froyo.
Groeten, Jeroen
Ik zou toch voor een nieuwe gaan. Bijvoorbeeld de HTC Legend. Dat is een mid-end toestel van Q1 2010. Goede kwaliteit en is zeer goed betaalbaar nu. De andere toestellen, Hero (die ik heb) en wildfire, hebben dezelfde hardware specs en de Hero was high-end in Q3 2009 en de Wildfire low-end in Q3 2010. Dan weet je ongeveer hoe hard het gaat met de ontwikkelingen. Dus ik zou opzoek gaan naar een mid-end toestel, zoals dus de Legend van HTC.
Wat is een low-end, mid-end en high-end toestel? Dat is lastig te zeggen. Er is geen algemene regel, maar voor mezelf hanteer ik dat vanaf 4,3“ inch scherm een high-end toestel was ten tijde van lancering, tussen 3,7” inch en 4“ inch een mid-end en lager dan 3,7” inch een low-end toestel. Let op: Dit is geen exacte wetenschap! Er zullen altijd uitzonderingen zijn, maar het helpt wel een beetje in je zoektocht.
Ik heb hier een htc wildfire liggen
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Ik ben voor mijn vrouw op zoek naar een goede, goedkope Android 2.2 telefoon.
Merk en type zijn minder belangrijk dan de prijs.
Ze wil gewoon graag mee kunnen doen met verschillende dingen die je vanaf 2.2 kan doen en maakt toch geen volledig gebruik van Cpu of Ram capaciteit.
Ik zat zelf aan een Hero of Wildfire te denken, maar andere suggesties zijn ook welkom.