Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Heldje

Heldje

• Lid sinds 12 april 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 12 april 2011
  • 21:23

Hallo, ik ben opzoek naar een goedkoop gsm abonnement met daarbij gratis een goede maar wat goedkopere smartphone. Na een tijd zoeken kwam ik uit op de Samsung Galaxy Apollo, die over het algemeen goed wordt ontvangen. Deze gsm is al wat ouder (ergens in 2010).

Nu wilde ik deze bijna bestellen gratis met een abonnement aanbieding van 15,00 per maand inclusief internet. Nu zag ik opeens de Samsung Galaxy Gio, ook voor 15 euro per maand en ook gratis(hetzelfde abonnement van Vodafone). Deze ziet er qua specs iets beter uit, vooral gelet op de resolutie en de processor. Is de Gio ook echt beter?
Welke van deze twee mobieltjes raden jullie mij aan?

Bewerkt (12 april 2011 21:23)
satshow

satshow

• Lid sinds 10 september 2010
  • Berichten 1709
  • Reputatie 0
  • 12 april 2011
  • 21:26

Ik heb je bericht verplaatst naar de juiste rubriek op het forum.

Bewerkt (12 april 2011 21:26)

Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4

87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 843
  • Reputatie 0
  • 12 april 2011
  • 22:37

Ik zou even beide toestellen loslaten en bepalen wat je kunt/wilt betalen per maand, hoe lang het abonnement dient te lopen, of je wilt bijbetalen en welk type gebruiker je bent. Er zijn namelijk echt heel veel opties.

-Ben je een poweruser?
-Wil je altijd het beste van het beste (zoals ik :p)?
-Richt jij je meer op prijs?
-Hoe vaak wil je graag updates ontvangen?
-Wat moet de kwaliteit van de interface zijn en wat wil je ermee doen?
-Hoe lang wil je met de telefoon lopen (bouwkwaliteit)?
-Wil je een hardware QWERTY-toetsenbord of niet?
-Hoe groot is jouw gewenste schermgrote?
-Wil je in de toekomst misschien Custom ROMs draaien?

Veel vragen, maar als je die eerst beantwoordt kunnen wij je een heel stuk beter helpen

Bewerkt (12 april 2011 22:37)
Heldje

Heldje

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 12 april 2011
  • 23:26

Ik ben opzoek naar een redelijk goedkoop abonnement, inclusief gratis mobiel. Het contract mag 2 jaar duren. Zoals ik al zei is kijk ik een beetje richting de Samsung Galaxy Apollo, de smartphone moet wel snel internet(3g), wifi en dus android hebben. Ik vind een goed werkend touchscreen prima, en hoef niet persé een qwerty toetsenbord. Ik hou altijd wel van dingen downloaden, updaten etc etc. Ik ga altijd goed met mn mobiel om en verder gebruik ik deze thuis en tijdens school. Custom roms etc doe ik niet aan. De mobiel mag niet duurder dan zo'n 200euro(prepaid) kosten, of een abonnement van maximaal 20 euro per maand inclusief internet.
De Galaxy Apollo lijkt me dus wel wat, aangezien deze voldoet aan alle bovengenoemde zaken. Nu ik de Galaxy Gio dus zag viel het me op dat deze ongeveer even duur is een wat betere specs heeft.
Zal dat een goede keus voor mij zijn?

Bewerkt (12 april 2011 23:26)
87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 843
  • Reputatie 0
  • 12 april 2011
  • 23:39

Ik ken dat toestel eerlijk gezegd niet, beide niet. Wat ik zou doen is de HTC Legend er even naast leggen, net als de LG optimus, SE X10(eigenlijk al high-end), HTC desire (dus niet HD of S), HTC wildfire, Nexus one en HTC wildfire S of kijk even hier op het forum welke telefoontopics er allemaal bestaan en loop ze gewoon één voor één af en vergelijk de technische specificaties. Wel veel werk, maar dan heb je gegarandeerd de beste optie.

Dat kun je het beste zelf doen, aangezien jij het beste weet wat je wilt.

Bewerkt (12 april 2011 23:39)
Heldje

Heldje

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 13 april 2011
  • 00:40

Bedankt voor de reacties, Vortex.
Toevallig ken ik al deze telefoons al, de SE x10 en HTC Desire en Nexus One zijn te duur. De HTC wildfire heb ik al veel vergeleken met de eerder genoemde samsung telefoons, en ik ga dan toch eerder voor de Samsung. Verder lijkt de Wildfire S me wel wat, maar die heb ik nog nergens gezien bij abonnementen. Dus kom ik toch weer uit bij het kiezen tussen die Samsungs, want de prijs van een abonnement op bijvoorbeeld een Desire komt toch al gauw op zon 25/30 euro per maand.

Heeft iemand anders toevallig nog ervaring met de Samung Galaxy Apollo of de Galaxy Gio?

Bewerkt (13 april 2011 00:40)
werker123

werker123

• Lid sinds 13 december 2010
  • Berichten 1644
  • Reputatie 0
  • 14 april 2011
  • 15:16

ik heb zelf de apollo en ik vind hem heel fijn, iemand uit mijn klas heb ik overgehaald om een galaxy ace te kopen en die ziet er ook goed uit. misschien is dat ook een optie?

Bewerkt (14 april 2011 15:16)
Heldje

Heldje

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 16 april 2011
  • 14:41

Bedankt voor je reactie, werker123.
Jij zou dus de Galaxy Ace eerder aanraden dan de Apollo of Gio?

Bewerkt (16 april 2011 14:41)
werker123

werker123

• Lid sinds 13 december 2010
  • Berichten 1644
  • Reputatie 0
  • 16 april 2011
  • 16:14

gio weet ik niet, ace is wel beter als apollo, ook iets groter. er zijn alleen nog geen costum roms voor de ace

Bewerkt (16 april 2011 16:14)
teuntje

teuntje

• Lid sinds 19 april 2011
  • Berichten 540
  • Reputatie 0
  • 19 april 2011
  • 18:28

Ik heb zelf de Apollo, hij is wel fijn maar eigelijk ook weer niet.
Update's komen erg laat,
Klein scherm, dus dat is wel jammer (sommige spellen doen het dan ook niet)
Af en toe wat traag
Voor de rest is ie wel fijn.

Bewerkt (19 april 2011 18:28)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.