Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Maddy89

Maddy89

• Lid sinds 01 mei 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2011
  • 21:25

Beste lezers,

helaas is afgelopen week mijn Samsung Galaxy S gestolen. Nu ben ik van plan een nieuw toestel aan te schaffen, maar dit gaat flink wat geld kosten natuurlijk. Hoewel ik de Galaxy S (ondanks de lag in het begin) een mooi toestel vond, mag het van mij wel iets minder ‘fancy’. Ik keek er nauwelijks youtube filmpjes op en ook geen moeilijke spellen, dus in die zin moet de telefoon met name:
- whatsapp
- business calendar
- gmail
kunnen draaien. Verder een beetje een degelijke camera en een browser waar je goed van kan lezen of PDF documenten kan lezen vanaf het scherm.

Ik twijfel tussen de HTC Wildfire S of de oude HTC Desire. Wat raden jullie aan? De HTC Desire S is natuurlijk ook een optie, maar is weer een stuk duurder. Ik overweeg zelf sterk om de HTC Wildfire S aan te schaffen, aangezien deze ook de nieuwe Sense en Android 2.3 heeft. De specs zijn wel lager dan de oude Desire geloof ik.

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening hierover.

Tenslotte merkte ik bij mijn Galaxy dat Whatsapp af en toe te snel ging voor de telefoon. Gezien de Wildfire S een lagere processor heeft, maak ik mij hier zorgen over. Is dat terecht?

Ben erg benieuwd naar jullie reacties!

Bewerkt (1 mei 2011 21:25)
Zabivelli

Zabivelli

• Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2011
  • 21:54

Htc desiredan zit je goed, je moet is op marktplaats kijken of je een niet te dure htc desire hd kan bemachtigen dan zit je nog dikker

Bewerkt (1 mei 2011 21:54)
willie

willie

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2011
  • 23:16

Ik zou voor de wildfire s gaan je hebt dan een nieuw toestel met fabrieksgarantie.

Maar dat is mijn mening.

Bewerkt (1 mei 2011 23:16)
Maddy89

Maddy89

• Lid sinds 01 mei 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2011
  • 00:44

Ja, via marktplaats kopen vind ik erg gevaarlijk.

Mijn vriend heeft een Desire HD, die telefoon is te groot voor mij. Ik vond de Galaxy S al aan de grote kant. Het hoeft ook niet zo'n ‘bakbeest’ te zijn, maar een degelijke telefoon. Ik neig inderdaad naar de Wildfire S.

Bewerkt (2 mei 2011 00:44)
Felix

Felix

• Lid sinds 01 mei 2011
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2011
  • 06:39

Heb hiero een wildfire liggen, en moet zeggen .. Het is dan wel een goedkoop dingetje, maar met de dingen die jij er mee wilt doen voldoet hij prima

En hij is op zich nog redelijk snel ook in de genoemde dingen

Bewerkt (2 mei 2011 06:39)
frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2011
  • 09:05

Zijn de nieuwe kleine sony's geen optie?

Bewerkt (2 mei 2011 09:05)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.