Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
droeftoeter;167222
Beste mensen,
Mijn broer heeft een telefoon met Android (HTC Legend) en ik wil ook graag een Android telefoon kopen. Mijn budget zou ik omschrijven als gemiddeld, maar ik wil graag wel de best mogelijke kwaliteit kopen wat het budget toelaat. Heb jullie een tip voor een goede telefoon? Miscchien de Galaxy S of de LG Optimus Black? Komt er binnekort een nieuwe telefoon uit die misschien in mijn straatje zou kunnen passen. Ik hoor het graag. Bij voorbaat dank.
Samsung galaxy Note 3
(nog) Orgineel
Een gemiddeld budget….hoeveel is dat voor jou dan ?
Als je een +/- bedrag kunt noemen dan wordt het meedenken een stuk gemakkelijekr
Samsung Galaxy S8+
Het bedrag moet eigenlijk onder de 350-400 euro zijn.
Je zou natuurlijk ook kunnen kijken of er een leuk toestel staat in Te koop aangeboden als je er geen probleem mee hebt om voor een 2e handsje te gaan….
AW Forum Queen voor het leven
Ik wil eigenlijk wel een nieuwe, dan weet ik tenminste zeker waar ik aan toe ben.
en een abonnement met telefoon is dat geen optie?
Dat wil ik eigenlijk ook, maar ik heb nog niks geschikts gevonden. Daarom vroeg ik voor een tip.
ik zag dat de sgs wel leuk geprijsd is voor het eerste jaar bij vodafone maar dan kom je aan het einde van de rit wel ruim over die €400
Samsung Galaxy S Black - Telefoons - Privé - Vodafone Online Winkel
Beste mensen,

Mijn broer heeft een telefoon met Android (HTC Legend) en ik wil ook graag een Android telefoon kopen. Mijn budget zou ik omschrijven als gemiddeld, maar ik wil graag wel de best mogelijke kwaliteit kopen wat het budget toelaat. Heb jullie een tip voor een goede telefoon? Miscchien de Galaxy S of de LG Optimus Black? Komt er binnekort een nieuwe telefoon uit die misschien in mijn straatje zou kunnen passen. Ik hoor het graag. Bij voorbaat dank.