Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
rickbat;178833facepalm :O
Ik ben op zoek naar de Android 2.3 smartphone met het beste geluid en de beste muziekmogelijkheden.
Welke smartphone heeft een super stereogeluid, en voldoende geluidniveau bij handfree en bellen?
Welke 2.3 werkt goed met Spotify, online en offline?
Nou, heb na enig zoeken gekozen voor de HTC Desire HD. Kwam goede ervaringen met geluid, Spotify en HTC Sense tegen. Net ietsje beter dan Samsung Galaxy S2, vond ik.
Een HTC met goed geluid? Toch niet over het ingebouwde boxje. Stereo? Ik weet het zo net nog niet. Verder is de DHD een hele goede keus trouwens alhoewel ik toch een andere keuze had gemaakt.
sony ericsson die heeft goed geluid
Ik ben op zoek naar de Android 2.3 smartphone met het beste geluid en de beste muziekmogelijkheden.
Welke smartphone heeft een super stereogeluid, en voldoende geluidniveau bij handfree en bellen?
Welke 2.3 werkt goed met Spotify, online en offline?
Nou, heb na enig zoeken gekozen voor de HTC Desire HD. Kwam goede ervaringen met geluid, Spotify en HTC Sense tegen. Net ietsje beter dan Samsung Galaxy S2, vond ik.
Rick