Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

infinitelau

infinitelau

• Lid sinds 15 oktober 2011
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2011
  • 22:16

Ik wil van mijn Iphone 3G naar een high end smartphone overstappen en nu zit ik te twijfelen tussen de sensation XE en de galaxy s2.
De sensation XE spreekt mij meer aan. Ik vind hem er mooier uitzien en beter in de hand liggen maar vooral de Sense UI lijkt mij een stuk beter dan touchwizz. Maar aangezien dit mijn eerste android is kan ik er niet veel over zeggen.
Ik was van plan de Sensation XE te kopen, maar na reviews en videos op internet te hebben bekeken viel het me op dat de Sensation soms hapert, maar ik weet niet of dat dat ook het geval is met de XE. En ik vroeg me af hoe goed het scherm te lezen valt in het zonlicht
Wat vinden jullie de betere telefoon de sensation XE of de galaxy s2?

Bewerkt (15 oktober 2011 22:16)
Cruseder4

Cruseder4

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2011
  • 23:04

Speciaal voor jou geregistreerd.

Ik heb een week geleden ofzoiets de HTC Sensation XE gekocht, de HTC Sensation XE bevalt me tot nu toe prima.
Vergeet ook niet dat op de XE gorilla glas zit waardoor die minder snel kapot gaat (als je bijvoorbeeld een iPhone zou laten vallen is de glas kapot).

Ik zal morgen wel even kijken hoe goed ik de scherm kan zien in zonlicht (nog niet geprobeert / opgelet), als ik het niet vergeet post ik morgen wel even hoe goed ik de scherm kan zien in de zon.

Bewerkt (15 oktober 2011 23:04)
infinitelau

infinitelau

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2011
  • 23:13

Bedankt voor je reactie en zou het op prijs stellen als je zegt hoe het scherm is in het zonlicht, en ik had nog een vraag over de accuduur? Ik las dat de accuduur van de sensation minder goed was dan die van de sgs2 en hoop dat dat beter is met de XE. Sinds die redelijk nieuw is kon ik niet veel vergelijkingen vinden tussen de XE en andere smartphones.

Bewerkt (15 oktober 2011 23:13)
Cruseder4

Cruseder4

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2011
  • 23:23

De eerste dag dat ik de mobiel had gebruikte ik de mobiel heel veel, ik deed hem uit de stopcontact rond 6:30, en rond 11 uur `s avonds toen ik op bed ging had hij nog 15% batterij over ofzo.

Nu (heb hem niet zoveel gebruikt vandaag) heeft de batterij nog 70% over ofzo, maar heb vandaag ook alleen maar een paar spelletjes gedaan, paar smsjes gestuurd, en 15 minuten gebeld ofzo.

Ik ga nu trouwens op bed, morgenvroeg weer vroeg dag. Reageer morgen wel weer. Truste alvast.

Bewerkt (15 oktober 2011 23:23)
Cruseder4

Cruseder4

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 16 oktober 2011
  • 21:45

Heb de hele dag in de zon gelopen vandaag en heb geen enkel probleem gehad met zicht.
Heb ook nog een filmpje gemaakt, upload die zo wel even (batterij is 5% over), heb de mobiel vandaag zwaar gebruikt, 6:50 uit oplader en heledag spelletjes enzo.

Bewerkt (16 oktober 2011 21:45)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.