Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Koen-

Koen-

• Lid sinds 05 november 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 5 november 2011
  • 12:49

Beste,

Ik ben van plan om zeer binnenkort de Asus EEE Pad Transformer (zonder dock) te gaan kopen. Nu heb ik een 100 euro kortingsbon van Fnac. Nu zou ik daar de tablet voor ongeveer 300 euro kunnen kopen. Maar wat nou als de tablet kapot gaat. Weet iemand hoe dat met garantie zit? Moet ik 'm dan terugsturen naar Fnac of kan ik Asus Nederland opbellen?
Een tablet in Frankrijk kopen maakt toch verder niets uit met de taal en met het toetsenbord? Iemand ervaring met Fnac?

Koen

Bewerkt (5 november 2011 12:49)
JeroenVH

JeroenVH

• Lid sinds 27 oktober 2011
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 5 november 2011
  • 13:21

Koen-;235162
Beste,

Ik ben van plan om zeer binnenkort de Asus EEE Pad Transformer (zonder dock) te gaan kopen. Nu heb ik een 100 euro kortingsbon van Fnac. Nu zou ik daar de tablet voor ongeveer 300 euro kunnen kopen. Maar wat nou als de tablet kapot gaat. Weet iemand hoe dat met garantie zit? Moet ik 'm dan terugsturen naar Fnac of kan ik Asus Nederland opbellen?
Een tablet in Frankrijk kopen maakt toch verder niets uit met de taal en met het toetsenbord? Iemand ervaring met Fnac?

Koen

In België hebben we ook fnac en het is een degelijke winkelketen.
Voor garantie zal je wss echter wel het toestel naar een filiaal moeten brengen.
De tablet zelf daar kopen maakt niet echt uit, maar als je een toetsenbord erbij pakt, moet je opletten, want daar is het Azerty (net als in België, btw).

Maar misschien is het interessanter om te wachten op de transformer prime?

Bewerkt (5 november 2011 13:21)
Koen-

Koen-

• Lid sinds 05 november 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 5 november 2011
  • 13:31

JeroenVH;235170
In België hebben we ook fnac en het is een degelijke winkelketen.
Voor garantie zal je wss echter wel het toestel naar een filiaal moeten brengen.
De tablet zelf daar kopen maakt niet echt uit, maar als je een toetsenbord erbij pakt, moet je opletten, want daar is het Azerty (net als in België, btw).

Maar misschien is het interessanter om te wachten op de transformer prime?
Dankjewel voor het snelle antwoord. Ik heb er aan gedacht om te wachten op de prime (december komt ‘ie toch?) maar de kortingbon is tot 14 november geldig. En 100 euro korting vind ik toch wel een mooi bedrag. Ik koop ’m via internet.

Bewerkt (5 november 2011 13:31)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren