Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Marc

Marc

• Lid sinds 07 maart 2011
  • Berichten 55
  • Reputatie 0
  • 23 november 2011
  • 16:24

Ik heb op dit moment een HTC Desire.
Nu heb ik me verdiept in enkele andere telefoons, die uitgebreid zijn en niet meer te duur… Dat waren de Nexus S (250 euro) en de Galaxy S Plus ( 280 euro).
Nu is het de vraag, zal ik mijn Htc Desire verkopen om of de Nexus S of Galaxy S plus te kopen? Wat zou jou advies zijn? Wat is het slimst, om de meeste apps bv te blijven draaien in de toekomst enzovoort…
Ik heb al gezien dat de Galaxy S plus wel een snellere processor heeft, maar scheelt dat echt zo veel? Zou je de echte snelheids verschillen echt merken? Of zie je bijvoorbeeld het verschil tussen Super LCD en AMOLED goed, juist omdat mijn ouders een Galaxy S hebben, en het scherm van mijn Desire verschilt daar toch wel veel mee…

Wat zouden jullie doen?

Bewerkt (24 april 2013 13:44)
Sloeber

Sloeber

• Lid sinds 31 oktober 2011
  • Berichten 111
  • Reputatie 0
  • 6 december 2011
  • 10:50

Ga je voor snelle updates (die ook nog eens OTA gaan) zou ik voor de nexus s kiezen. Daar heb je ook de standaard schil van android erop. Als je wilt rooten en custom roms wil draaien, zou ik ook voor deze gaan.

Voor het scherm zou ik toch voor de galaxy+ gaan omdat super amoled toch wel erg mooi is. Het nadeel vind ik dat je dan alles via de software van samsung moet doen. Dat heb je met de nexus niet. Die plug je in je pc en het is een soort usb stick

Zelf heb ik de nexus s

Bewerkt (24 april 2013 13:49)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.