Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

beginner_android

beginner_android

• Lid sinds 17 november 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 7 januari 2012
  • 17:01

Hoi!

Mijn partner zag vandaag een goede aanbieding bij de anwb van een Samsung Galaxy Y. We willen hier graag op in gaan, omdat we erg tevreden zijn met android (heb zelf een SGS2). Ik vroeg mij alleen het volgende af. Dit toestel wordt afgeleverd met 2.3 gingerbread, wat verder prima is, maar worden er ook updates aangeboden voor dit type toestel? Aangezien ze nu met ice cream al ‘moeilijk moeilijk’ doen met zelfs vrij nieuwe toestellen.
Het is namelijk een contract van 24 maanden en ik ben bang dat dan over een jaar ofzo, een aantal apps niet meer te gebruiken of te downloaden zijn.
Is deze angst uberhaupt terecht? En worden er (android) updates aangeboden? Ik kon dit zo 123 namelijk niet via google vinden.

Groet,
Mo

Bewerkt (24 april 2013 14:00)
minibrekkers

minibrekkers

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 2271
  • Reputatie 10
  • 7 januari 2012
  • 17:41

Verplaatst naar Koopadvies

beginner_android

beginner_android

• Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 7 januari 2012
  • 22:16

Misschien een domme vraag, maar waarom is dit topic verplaatst? Mijn vraag is specifiek gericht op updates voor de samsung galaxy Y? Niet of ik dit toestel wel/niet zou moeten kopen.
Ik dacht dat mensen met dit toestel hier het beste antwoord op kan geven. Maargoed, ik hoop dat er hier ook iemand is die mij kan helpen…alvast bedankt!!

minibrekkers

minibrekkers

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 2271
  • Reputatie 10
  • 7 januari 2012
  • 22:24

Je wilt een advies over een mogelijke te kopen toestel. Soms is de scheidslijn erg dun over wat waar hoort. De meeste mensen willen graag iets specifieks weten alvorens tot koop over te gaan, men geeft dan een koopadvies. Daarom denk ik dat jouw vraag hier hoort. Ik hoop op je begrip hiervoor.

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

beginner_android

beginner_android

• Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 7 januari 2012
  • 22:28

Ah zo! dank je wel voor de uitleg. De scheidslijn is idd dun!.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.