Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

pelle.jansen

pelle.jansen

• Lid sinds 13 februari 2011
  • Berichten 105
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2012
  • 16:26

Hallo allemaal,
Ik ben van plan een Android tablet te kopen en de Prime staat hoog op mijn lijstje. Ik was van plan hem dus ook te bestellen voordat ik hoorde dat de TF201 problemen heeft met draadloze functies (WiFi, Bluetooth GPS) door de aluminium achterkant. Even later werd op CES2012 de Prime TF700T geintroduceerd. Deze heeft een nieuw ontworpen achterkant (een stuk lelijker IMHO:mad, een verbeterde front camera en een full hd scherm. Hij wordt alleen wel €100 duurder en het is een paar maanden wachten voordat hij in Q2 gelanceerd word. De vraag is, is dit het waard? Is WiFi en GPS nu echt zo slecht, en is het full HD scherm de moeite waard ?:confused: Zou dat niet meer stroom gebruiken en vertragingen opleveren? Het zijn toch meer pixels om aan te sturen en vraag me af of het beeld echt zoveel scherper wordt.
Iemand ideeen?
En wat vinden jullie van het WiFi en GPS bereik? Wie hebben hier last van backlight bleeding?
Een tablet is toch iets wat 2-3 jaar mee moet en dus wacht ik liever op een veel betere dan om overhaast een te snelle beslissing te nemen en er later spijt van te krijgen.

Alvast bedankt

Bewerkt (24 april 2013 14:04)
Erik89

Erik89

• Lid sinds 23 juni 2010
  • Berichten 113
  • Reputatie 0
  • 19 januari 2012
  • 23:46

Ik heb naast mijn Transformer Prime een Sony Ericsson Xperia X10 maar via wifi doen ze het beide even goed.
GPS en bluetooth heb ik niet uitgeprobeerd.
Ik heb de zelfde overweging gemaakt als jij nu. Ik ben zeer tevreden met mijn prime. Geen backlight bleeding en ik weet niet of je het verschil gaat zien met de nieuwe schermen, dit is al super scherp met een hd film van 8gb bijvoorbeeld.
De vraag is eerder… ben je bereid te wachten op een tablet die na release net als deze ook weer wordt ingehaald?

Bewerkt (24 april 2013 14:05)
Uruz

Uruz

• Lid sinds 22 januari 2010
  • Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 20 januari 2012
  • 00:24

Je wilt iets wat twee of drie jaar mee kan, het zal dus altijd achterhaald worden.

Het scherm van de prime is goed, ik heb geen WiFi problemen en er is net een nieuwe update uitgekomen (in Amerika, maar morgen hopelijk ook hier), die blijkbaar de GPS beter maakt (New firmware update today - xda-developers).
Over de front camera, die gebruik je waarschijnlijk alleen maar voor skype (of iets dergelijks) en de ontvanger ziet echt niet of de bewegende blokken (dat maakt internet er bij mij altijd van) nu gemaak zijn met een 1,2 MP camera of met een betere camera.

Doe wat je wilt, maar laat je niet gek maken met verhalen over wat er nog uitgebracht zou kunnen worden.

pelle.jansen

pelle.jansen

• Berichten 105
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2012
  • 12:57

OK, bekankt allemaal! Ik ga een prime 32GB goud met dock bij de Dixons in Drachten halenVolgens de site hebben ze daar er nog een paar liggen en ik ben er zo. Dat is het voordeel van in een dunbevolkt gebied te wonenIk heb geen zin om 3 maanden + €100 voor alleen een beter scherm en GPS. En je hebt gelijk. Ook als ik de volgende zou kopen is die ook in korte tijd weer achterhaald, en dan de volgende weer enz.

reinierkramer

reinierkramer

• Lid sinds 05 maart 2011
  • Berichten 1220
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2012
  • 13:03

Heb je helemaal gelijk in zo blijf je wachten op iets beter en de prime is gewoon een prima tablet.

pelle.jansen

pelle.jansen

• Berichten 105
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2012
  • 22:37

En whaddya know, uitverkocht! Ze hadden de laatste een paar uur geleden verkocht :cry:
Maar een beetje googelen later heb ik ontdekt dat de Asus Eee Pad Transformer Prime Champaign Gold 32 GB met Docken de 64 gb gold versie hier nog te krijgen zijnOm het zeker te weten heb ik hun even gebeld en ze zeiden dat ze er nog een stuk of 50 hebben liggen. Om een een of andere reden verkoopt the champaign gold versie niet zo goed. Dus die nu besteld en wachten tot dinsdag…

Iemand ideeën over hoesjes trouwens?

Bewerkt (24 april 2013 14:06)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.