Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

marienusje

marienusje

• Lid sinds 25 september 2011
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 31 januari 2012
  • 21:27

heey!

Ik heb nu al een tijdje mn galaxy s2 los gekocht en zit nu ook met een ben abonnement. Alleen het probleem daarvan is dat ik er snel overrheen ga en internet is ook ontzettend traag. (tweets laden niet)
Dus nu zoek ik een fijne internet prepaid abbo als dat bestaat voor rond de 10 euro. dat ik dan genoeg en snel internet heb voor rond de 10 euro en dat ik dan gewoon zelf op kan waarderen. Ik zat te denken aan vodafone blox maar ik weet niet of dat snel genoeg is?

Groetjes Merijn

Bewerkt (24 april 2013 14:10)
marienusje

marienusje

• Lid sinds 25 september 2011
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 31 januari 2012
  • 21:45

Is HI internet snel?
Eindeloos Online - Hi

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 31 januari 2012
  • 22:04

Verplaatst naar Koopadvies, gelieve ook maar 1 topic voor dezelfde vraag te starten. Het andere topic is dan ook verwijderd.

Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 947
  • Reputatie 10
  • 1 februari 2012
  • 20:04

marienusje;265227
heey!

Ik heb nu al een tijdje mn galaxy s2 los gekocht en zit nu ook met een ben abonnement. Alleen het probleem daarvan is dat ik er snel overrheen ga en internet is ook ontzettend traag. (tweets laden niet)
Dus nu zoek ik een fijne internet prepaid abbo als dat bestaat voor rond de 10 euro. dat ik dan genoeg en snel internet heb voor rond de 10 euro en dat ik dan gewoon zelf op kan waarderen. Ik zat te denken aan vodafone blox maar ik weet niet of dat snel genoeg is?

Groetjes Merijn

Prepaid internet is 2.50 euro per mb… dus met een prepaid van 10.00 euro ben je er denk ik in een uurtje doorheen…:eek:

Dan even een opmerking over onderstaand linkje… eindeloos online met een tegoed van 200 mb? Het stukje eindeloos en 200 mb kan ik niet rijmen. Je bent OF eindeloos online (met een fup) OF je hebt een tegoed van 200 mb. Ik zou eens goed naar de voorwaarden kijken wat dit inhoudt. Ik zelf heb nog een oud abonnement met een echt eindeloos online, tot 1000 mb heb ik normale snelheid, ga ik daarboven word mijn snelheid gehalveerd voor de rest van de maand.

Goed even de abonnementen van diverse providers naast elkaar leggen en dan kom je er wel uit. Succes!

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.