Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

josvh88

josvh88

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2012
  • 21:02

Beste mensen,

Voor mijn schoonmoeder ben ik op zoek naar een nieuwe Android telefoon. Omdat er zoveel aanbod is, zien we door de bomen het bos niet meer. In de meeste topics hier worden de Galaxy S II, Samsung Nexus S etc aangeraden, zij zijn echter niet op zoek naar een top-toestel, omdat haar plan is om het toestel los te kopen. Wel heeft ze een aantal eisen:

- De telefoon mag los maximaal 200 euro kosten. Dit is echt de max, liever nog wat goedkoper.
- De telefoon moet voorzien zijn van een goede camera en uiteraard ook een flitser.
- Ze zal de telefoon voornamelijk gebruiken voor bellen, smsen en whatsappen. Dus geen games, surfen of andere zware apps.

Voor de rest wil ze zodra ze de telefoon heeft gekocht een SIM-only abonnement erbij afsluiten. Deze mag hooguit20 euro per maand kosten en hier moet internet bij in zitten. Bellen doet ze bijna niet en ik verwacht dat smsen ook flink gaat afnemen omdat ze straks whatsapp heeft. Iemand die een abonnement kan aanraden?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Jos

Bewerkt (24 april 2013 14:14)
thomas_pero

thomas_pero

• Lid sinds 22 juli 2011
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2012
  • 21:36

Dan zou je kunnen kijken voor een abonnement bij gsm topdeal samen met de galaxy Ace in diverse prijsklasse's

Bewerkt (24 april 2013 14:14)
josvh88

josvh88

• Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2012
  • 10:04

thomas pero;269450
Dan zou je kunnen kijken voor een abonnement bij gsm topdeal samen met de galaxy Ace in diverse prijsklasse's
Daar heb ik inderdaad naar gekeken, ik ben er alleen een beetje bang voor dat deze te weinig geheugen heeft. Ik wil niet dat ze later problemen hiermee krijgt. Lost een SD-kaart dat probleem op? Of moet ik het toestel dan persé rooten? (Om bijvoorbeeld APP2SD te gebruiken)

Bewerkt (24 april 2013 14:15)
Renate1970

Renate1970

• Lid sinds 15 februari 2010
  • Berichten 225
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2012
  • 10:35

Bij de KPN hebben ze de HTC wildfire als prepaid. Best een prima toestel. Los is hij ook niet zo duur.

Samsung Galaxy S7 Edge

thomas_pero

thomas_pero

• Lid sinds 22 juli 2011
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2012
  • 16:45

josvh88;269553
Daar heb ik inderdaad naar gekeken, ik ben er alleen een beetje bang voor dat deze te weinig geheugen heeft. Ik wil niet dat ze later problemen hiermee krijgt. Lost een SD-kaart dat probleem op? Of moet ik het toestel dan persé rooten? (Om bijvoorbeeld APP2SD te gebruiken)

Ik zelf heb de galaxy Gio met een Sd kaart en ik heb nergens problemen mee (doe er meer wat jij omschrijft) ik heb er wel APP2SD op staan
Mijn vrouw heeft de Galaxy Ace met Sd kaart en die heb ik ook nog niet gehoord dat ze er problemen mee heeft

josvh88

josvh88

• Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 15 februari 2012
  • 12:26

thomas pero;269655
Ik zelf heb de galaxy Gio met een Sd kaart en ik heb nergens problemen mee (doe er meer wat jij omschrijft) ik heb er wel APP2SD op staan
Mijn vrouw heeft de Galaxy Ace met Sd kaart en die heb ik ook nog niet gehoord dat ze er problemen mee heeft
De galaxy Gio heeft geeft flits toch? Tenminste, voor zover ik weet. De Galaxy Ace zie ik inderdaad veel voorbij komen, ik heb een vermoeden dat dat hem wordt. Ook omdat ie bij de Kijkshop nu in de aanbieding is. (Kijkshop.nl - Hi Prepaid Samsung S5830 Galaxy Ace)

Enige nadeel is dan wel dat dat toestel een simlock heeft door Hi, maar dat wil toch niet zeggen dat die simkaart erin moet blijven? Er kan toch ook een andere simkaart van Hi in?
En valt deze telefoon zelf simlock-vrij te maken? Of mogen we het daar niet over hebben hier?

thomas_pero

thomas_pero

• Lid sinds 22 juli 2011
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 15 februari 2012
  • 16:23

Klopt de gio heeft geen flits
Bij gsmtopdeal zijn de abonnementen met onbeperkt internet is ook iets waar je aan moet denken
Succes met de aankoop

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren