Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik zou nog een klein maandje wachten en voor de Galaxy S3 gaan. Dat wordt weer de topper van 2012.
Samsung Galaxy S8+
dat lijkt me idd een super toestel maar er zijn nog steeds geen officiële release berichten…
Klopt. Maar dat duurt niet meer zo lang
Samsung Galaxy S8+
ik heb de note een maandje en het bevalt mij heel goed. hij is wel lekker groot maar kan in mijn tasje. hij is snel. tot nu toe geen minpunten tegen gekomen.
Ik sluit me bij truffel aan
Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi 3 Power ongeroot.
Samsung A7 ongeroot.
Groot vind ik idd ook geen probleem..!!!
Denk dat de S3 erg duur zal zijn…
Hij zal ws niet veel duurder zijn als de note denk ik hoor..
haha dat maakt de keuze dan toch weer moeilijker…
Wil een abb pakken van 2 jaar dus moet het deze keer wel een goed overwogen keuze zijn…
De specificaties van de note zijn prima. De specs van de S3 zullen naar verwachting wel iets beter zijn omdat het weer een zogenoemd ‘vlaggenschip’ van Samsung moet gaan worden dit jaar.
Maar uiteindelijk moet je zelf kijken naar wat je graag wilt en mooi vindt. Er zijn nog geen foto's gelekt van de S3 dus ik kan je niet vertellen of je het toestel uiteindelijk wel mooi zal vinden.
En de betere specs zijn ook maar relatief voor wat je ermee wil gaan doen.
Zie het maar als dat je een auto koopt die 350km/u kan terwijl je er zelf nooit harder in rijdt dan 120
Samsung Galaxy S8+
Goedemiddag,
ik ben op dit moment de trotse bezitter van een galaxy ace. mooi toestel en na 1 jaar nog goed instaat.. maar helaas te klein geheugen dus nu op zoek naar een nieuwe…
De note lijkt me wel wat..
Of hebben jullie nog andere aanbevelingen..?!