Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Kijk eens op:
GSM Topdeal - 24 maanden korting op je abonnement
Leuke telefoons met leuke T-mobile abonnementen inclusief onbeperkt internet voor een vaste lage prijs per maand, bijv.:
325 minuten + 100 sms + onbeperkt internet, 24 mnd., met Galaxy S plus (gratis) of Iphone 3GS (48 euro): € 24,95 per maand
Uiteraard zijn er meerdere toestellen en abonnementen mogelijk. Ikzelf neem bijvoorbeeld:
125 minuten + 25 sms + onbeperkt internet, 24 mnd., met LG Optimus 2x (30 euro): € 16,95 per maand
Het gaat mij met name om het onbeperkt internet gedeelte, ik bel en sms niet zoveel.
Gr. Eric
exodus;298727
Kijk eens op:
GSM Topdeal - 24 maanden korting op je abonnement
ik raad wireless circle | Home page ze hebben nog de fair use regels
Beste Androidliefhebbers,
Momenteel heeft mijn vriendin de Samsung Galaxy Mini. Zij heeft deze i.c.m met een prepaid kaartje van Vodafone, 500 smsjes en 250 MB per maand voor 14,50. Nu wil zij voor ongeveer 25 euro per maand een leuk abonnement met een betere telefoon.
Welke valt aan te raden? Ik denk dat ze uiteindelijk 400/500 MB nodig heeft en smsjes en belminuten iets, maar zo min mogelijk. De Galaxy SII wordt daar net te duur voor he?
Of verwachten jullie nog dat die gaat zakken in prijs door de S3?