Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

roristke

roristke

• Lid sinds 19 juni 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2012
  • 22:26

hallo,

ik ben van plan om een samsung tablet te kopen en na eens rondgekeken te hebben, weet ik het helemààl niet meer dus alle hulp is welkom

waar let ik best op, wat moet het ding zeker wel hebben/kunnen en wat zijn de dingen die niet goed zijn, hoe groot neem ik het geheugen best, zijn er tablets die beter of slechter in openlucht (weerkaatsing in scherm) te gebruiken zijn etc etc

ik wil de tablet gebruiken voor de gangbare dingen maar ook als e-reader dus het zou wel handig zijn als ik er een aantal op zou kunnen bewaren.

ik ben op gebied van dit soort dingen dus echt een newbie (gelukkig heb ik andere kwaliteiten :p) en ik heb al gemerkt dat er hier echt wel pro's op het forum zitten, dus wie helpt deze ‘groene’ op de goeie weg?

groetjes,

Bewerkt (24 april 2013 15:03)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 19 juni 2012
  • 22:43

Dit is misschien niet de hulp die je verwacht, maar in de “Computer Totaal” van deze maand staat een ‘test’ van tablets, mogelijk wordt je daar wijzer van.Wij zijn erg tevreden met de Asus transformer 300t(met dock/toetsenbord)met een totale opslagruimte van 32 Gb,en mogelijkheid voor een sd card.Die ook prettig werkt als e-reader, echter spiegelt het scherm wel erg in scherp licht. Maar dat soort dingen moet je zelf beoordelen, kijk eens bij media markt of zo, die hebben meerdere tablets naast elkaar.

Bewerkt (24 april 2013 15:03)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

roristke

roristke

• Lid sinds 19 juni 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2012
  • 18:04

bedankt voor de info, ga eens een kijkje nemen bij mediamarkt. misschien krijg ik daar zelfs wel een deskundige uitleg (als ik de juiste persoon tref)

Bewerkt (24 april 2013 15:04)
simon_k

simon_k

• Lid sinds 17 december 2012
  • Berichten 192
  • Reputatie 20
  • 2 januari 2013
  • 09:24

Als je een newbie bent op dit vlak adviseer ik je om je niet teveel te laten afleiden door alle specs.. Dikke kans dat je ‘meer’ koopt dan je nodig hebt. Neem bijvoorbeeld leesbaarheid in zonlicht: Hoe vaak zal je echt buiten op een bankje wat aan het lezen zijn? (nog los vanhet aantal zonuren in ons landje :p)
Mag ik vragen hoe je bij een Samsung tablet uitgekomen bent? En wat wil je er allemaal écht mee kunnen?
Mijn advies zou zijn om eens naar de Nexus 7 gaan kijken. Die heeft een ideaal formaat voor lezen, ook op 16gb kan je meer boeken kwijt dan je in een vakantie kan door werken en hij kost niet veel. Het is zo een ‘veilige’ aankoop: als je er na een jaar achter komt dat je toch meer filmpjes of uitzendinggemist ofzo kijkt kan je overwegen om te upgraden naar een tablet met een groter scherm. En als je nou veel mails blijkt te schrijven kan je juist gaan kijken naar een tablet met een keyboarddock.
Mijn punt: je komt pas tíjdens het gebruik er achter waar je zo'n ding voor gebruikt..

Bewerkt (24 april 2013 16:06)

jeebkes

jeebkes

• Lid sinds 05 december 2012
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 3 januari 2013
  • 10:57

Moet ook naar budget kijken natuurlijk want wij kunnen wel zeggen van ge moet die of die kiezen. Opzoeken op het net welke specs ze hebben, de goede en slechte commentaren opzoeken zoals op kieskeurig.be of nl, testaankoop,….., bij vele winkels online kan je ook commentaren achterlaten. Zelfs met een koelkast of ijskast gaan wij op zoek naar commentaren zodat je geen kat in een zak koopt.

Bewerkt (24 april 2013 16:06)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.