Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

SilentScreamer

SilentScreamer

• Lid sinds 27 februari 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2012
  • 01:30

Beste androidfans,

Sinds mijn verlengperiode bij Vodafone weer eens is aangebroken moet ik gaan verlengen. Nu zie ik echter door de nieuwe abonnementen het bos niet meer en roep ik jullie hulp in!

Ik heb op dit moment een HTC Desire met een Vodafone Web+SMS+Bel 150 abonnement met 1 GB data.

Ik kwam erachter dat ik voor de nieuwste telefoon met hetzelfde abonnement ongeveer het dubbele kwijt ben, snel gerekend zo'n 1000 euro. Dit vind ik belachelijk veel geld en ik ben niet van plan zoveel te gaan betalen. Ik was met mijn gratis telefoon en 22,50 euro per maand best tevreden.

Ik denk dat als ik wat normaler om zou gaan met data ongeveer 350 MB verbruik, bellen en sms'en doe ik maar weinig, puur omdat Whatsapp en Facebook de hoogste kosten er wel uit haalden. 100 bel of sms zou voldoende moeten zijn dus.

Ik hoef niet de allernieuwste snufjes want ik ben op zich best tevreden voor deze prijs.

De minpunten aan mijn Desire zijn vind ik:

Te beperkte accuduur! 16 uur moet die toch kunnen halen, en dat doet die bij mij niet eens!
Te beperkt in geheugen, een spelletje downloaden naast de ‘gewone’ apps als Whatsapp, Soundhound, BuienAlarm is er echt niet bij, zelfs Facebook doe ik via de browser.
Oplaadkabel te fragiel

Ik ben wel bereid 5 euro te stijgen per maand om enigszins met mijn tijd mee te gaan (dus abonnement van 32,50 kan nog met de huidige acties) maar het moet ook niet veel duurder worden.

Ik ben dus op zoek naar een degelijk toestel, wat hieraan beter is, maar niet veel duurder is. Ik zat zelf te denken richting de Xperia Play, Galaxy S2, Sensation of iets dergelijks. Ik heb zelf nog niet echt een idee wat nou echt een degelijke telefoon is!! Ik ben benieuwd of jullie aanraders hebben voor zowel een toestel en abonnement, en er een manier is om goedkoop mobiel internet te krijgen

Alvast super bedankt!

Bewerkt (24 april 2013 15:06)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.