@ Krish Kijk even verder, jij hebt je oog laten vallen op een oudere versie, je hebt nieuwere met 1gb , waar je ook op letten moet is dat je een converter erbij neemt zodat de adapter in je stopcontact past, want er zit bijna altijd Amerikaanse adapters er bij en die passen hier niet
Er zullen ongetwijfeld heel snel nog betere versies komen maar goed, dat hou je altijd
Wanneer ik hem binnen heb zal ik een review maken .
Bewerkt (24 april 2013 15:26)
@ Krish Kijk even verder, jij hebt je oog laten vallen op een oudere versie, je hebt nieuwere met 1gb , waar je ook op letten moet is dat je een converter erbij neemt zodat de adapter in je stopcontact past, want er zit bijna altijd Amerikaanse adapters er bij en die passen hier niet :) Ik zelf heb dit besteld . [url=http://www.dealextreme.com/p/ak802-mini-android-4-0-network-media-player-w-wi-fi-hdmi-tf-usb-black-4gb-1gb-ddr-iii-143431]AK802 Mini Android 4.0 Media Player w/ US Plug / Wi-Fi / HDMI / TF / USB - Black (4GB / 1GB DDR III) - Free Shipping - DealExtreme[/url] En [url=http://www.dealextreme.com/p/universal-us-travel-ac-power-adapter-plugs-2-pack-55709]Universal US Travel AC Power Adapter Plugs (2-Pack/125~250V) - Free Shipping - DealExtreme[/url] Er zullen ongetwijfeld heel snel nog betere versies komen maar goed, dat hou je altijd :) Wanneer ik hem binnen heb zal ik een review maken .
@ Krish

Kijk even verder, jij hebt je oog laten vallen op een oudere versie, je hebt nieuwere met 1gb , waar je ook op letten moet is dat je een converter erbij neemt zodat de adapter in je stopcontact past, want er zit bijna altijd Amerikaanse adapters er bij en die passen hier niet
Ik zelf heb dit besteld .
AK802 Mini Android 4.0 Media Player w/ US Plug / Wi-Fi / HDMI / TF / USB - Black (4GB / 1GB DDR III) - Free Shipping - DealExtreme
En
Universal US Travel AC Power Adapter Plugs (2-Pack/125~250V) - Free Shipping - DealExtreme
Er zullen ongetwijfeld heel snel nog betere versies komen maar goed, dat hou je altijd
Wanneer ik hem binnen heb zal ik een review maken .