Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dat lijkt me sterk, want als ik bijv. op eBay kijk dan vragen de Duitse webshops meer voor de toestellen dan de webshops in Nederland.
Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2
Je zou inderdaad zelf op onderzoek uit kunnen gaan door te kijken op Ebay . of andere webshops maar dat laatste heb ik niet echt vertrouwen in . Ander raad ik je aan om te kijken op DealExtreme . Maar dan heb je kans op extra betaling van de douane , al heb ik dit zelf niet eerder meegemaakt .
Hoi Hoi,
Ik heb laatst mijn s3 hier gekocht. Snelle service en prima websiteSamsung Galaxy S3 16GB WIT | TelecomLink.nl
Ik heb eind augustus in Düsseldorf in de Saturn een S3 zien liggen die 100 euro goedkoper was dan hier. Heb in het toonzaalmodel het Nederlands wel niet tussen de beschikbare talen gevonden.
Haha ik denk dat hij niet bedoeld ;-)
Maar ik zal ff goed rond moeten kijken. Mochten mensen nog links vinden/zien/horen, hoor ik het graag
DaveDH;347602
Je zou inderdaad zelf op onderzoek uit kunnen gaan door te kijken op Ebay . of andere webshops maar dat laatste heb ik niet echt vertrouwen in . Ander raad ik je aan om te kijken op DealExtreme . Maar dan heb je kans op extra betaling van de douane , al heb ik dit zelf niet eerder meegemaakt .
DaveDH;347865
Wel of niet ?
Hubert;348030
Dat komt ervan als je niet goed naleest wat je typt! Ik bedoel dus: niet. Is dat nu wel of niet duidelijk :p ?
Hallo allemaal,
Ik hoorde dat telefoons in Duitsland goedkoper zijn dan hier in nl. Is dit zo, weet iemand dat?
Groet