Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Neem de S3 man ! Hahaha wat voor antwoord denk je hier te zullen krijgen tussen de S3 gebruikers ? Hahaha
Maar hoort dit niet thuis in de koopadvies topic ?
Van de S3 krijg je geen spijt….hij is top!
Samsung Galaxy S9
Dat begrijp ik dat die top is, dat hoor ik van veel mensen, echter het gaat tegenwoordig zo snel is het dan wel verstandig om deze toch te nemen, niet dat er bijvoorbeeld 3 maanden later een nieuwe uitkomt, maarja dat overkomt iedereen
melvintje;359935
Dat begrijp ik dat die top is, dat hoor ik van veel mensen, echter het gaat tegenwoordig zo snel is het dan wel verstandig om deze toch te nemen, niet dat er bijvoorbeeld 3 maanden later een nieuwe uitkomt, maarja dat overkomt iedereen
Gewoon nemen Melvintje!hij werkt echt goed!
Ik heb hem hoor. maar wel geluk gehad.
Kwam bij Vodafone, aardige meid daarzo(Ilse genaamd) dus ik verlengen echter is de telefoon met Bel+Sms+Web Altijd 1Gb met tijdelijke 10GB nu, dat hij 70 euro extra kost. maar voor mij koste hij aangezien ik klant waarde F heb(wat het is weet ik niet) gratis dus heb een gratis toestel erbij gehad
het is een top toestel. ik ga ook binnenkort halen.
mazzelaar Melvintje !met je 10 GB .
Goeiendag iedereen, ik stel hem hier maar even
)
Ik heb op dit moment een Galaxy S2, echter kan ik verlengen en ben ik van plan om de galaxy S3 te nemen, is dit een goeie stap om dit te doen of is het beste om te wachten op iets nieuws(als ik KAN wachten