Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
PearlesCENT;363765
Hallo, ik zoek een nieuwe mobiel voor rond de 200 euro. 250 mag ook nog, maar niet meer. Ik heb gelezen over de galaxy s2 en de nexus maar weet iemand nog iets beters? Alvast bedankt!
@Guitar,
Daar heb je een punt. Maar op marktplaats heb ik ze beide nieuw gezien voor 250. Dus op marktplaats mag ool!
Misschien zijn de Sony Xperia Sola of HTC One V wat voor je, die kan je voor 210 op verschillende sites bestellen. Anders zou ik inderdaad voor Galaxy Nexus of de S2 gaan.
DKjordy;363831
Misschien zijn de Sony Xperia Sola of HTC One V wat voor je, die kan je voor 210 op verschillende sites bestellen. Anders zou ik inderdaad voor Galaxy Nexus of de S2 gaan.
Thanks iedereen! Ik zou even op google kijken. Als ik de nexus neem dan denk ik dat ik hem niet ga flashen naar een rom, maar de rest wel. Ik denk dat ik dan gewoon de cyanogenmod 9 of hoger neem, dat is dus niet zo'n probleem. Het enige waar ik tegen aan loop is dat de nexus geen sd kaart slot heeft… Ik kijk wel even.
Ik heb nu even gegoogelt naar de sony experia sola en de htc one v. Ik vind de sony er wel leuk uit zien en heeft ook een dualcore :p. De htc is gewoon singlecore, dus die laat ik al vallen. Weet iemand nog een betere keus? :3
Heb zelf sinds 3 weken de xperia go.
Een erg leuke midrange smartphone van 230 Euro. Iphone formaat, grafisch erg rap, goede camera, Android ICS 4.0.4 (update naar Android JB 4.1 komt eraan).
Bijkomend voordeel is dat deze telefoon een ip-67 certificering heeft, dus water- en stofdicht :-)
Hallo, ik zoek een nieuwe mobiel voor rond de 200 euro. 250 mag ook nog, maar niet meer. Ik heb gelezen over de galaxy s2 en de nexus maar weet iemand nog iets beters? Alvast bedankt!