Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
pklijzing;365881Naar juiste forum (Koopadvies) verplaatst
Mijn excuses, ik ben nieuw hier en moet de weg nog wat zoeken.
Geen probleem
Binnenkort komt er trouwens op Androidworld een review van de DSRV Kidz tablet, een tablet speciaal voor kids vanaf 4 jaar.
Woumen;365872
Gezien mijn 4 jarige zoon niet van mijn tablet weg te slaan is hebben we besloten er eentje te geven voor Kerst.Maar welke is de beste voor kids?
ik meen dat ik laatst in de speelgoedboek van de Intertoys een roze/rode 7inch android 4.0 tablet zag voor 99,-
Met vriendelijke groet,
Rick
Eigenaar van een Samsung galaxy S2+ met 4.2.2 en een Nexus 7 met 5.0.2
vrouwlief heeft een S3mini met 4.1.2
overige android ervaring:
HTC Wildfire S
Samsung galaxy Ace
Samsung galaxy TXT
Alcatel 908
Acer Z110
LG Gt 540
Ik hoor goede dingen over de Archos child pad, iemand ervaring mee? Heeft in België wel veel succes, juist info gevraagd bij media markt en volledig uitverkocht en er staan el 80 mensen op de wachtlijst!
Het is een lenco cooltab-70 geworden. Beeldkwaliteit valt goed mee voor de prijs, stond afgeprijsd voor 99euro incl beschermhoes. Beveiliging voor kinderen werkt goed, wij bepalen wat en hoe lang hij erop kan.
Altijd mooi als er extra beveiliging op zit voor de kids.
Met vriendelijke groet,
Rick
Eigenaar van een Samsung galaxy S2+ met 4.2.2 en een Nexus 7 met 5.0.2
vrouwlief heeft een S3mini met 4.1.2
overige android ervaring:
HTC Wildfire S
Samsung galaxy Ace
Samsung galaxy TXT
Alcatel 908
Acer Z110
LG Gt 540
Gezien mijn 4 jarige zoon niet van mijn tablet weg te slaan is hebben we besloten er eentje te geven voor Kerst.Maar welke is de beste voor kids?