Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Xperia S nieuw kopen: goed idee, of is het model zo onderhand een beetje oud? (5)

MartijnK

MartijnK

• Lid sinds 13 april 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 25 januari 2013
  • 14:36

Ik overweeg voor mijn dochter een Xperia S aan te schaffen. Over de pluspunten van de telefoon hoeven we het niet te hebben, die zijn er voldoende. Er is echter een ding waar ik een beetje over twijfel; het model is al zo'n 2 jaar oud. Ik heb het dan dus niet over het uiterlijk (is kwestie van smaak), maar over de techniek: is ‘ie nog wel bij de tijd? En blijft ’ie dat de komende twee jaar? Als ik naar de specs van dit toestel kijk kan ik geen problemen vinden. Sterker nog; op papier heeft 'ie beter specs dan de meeste gloednieuwe modellen. Maar toch blijft de twijfel; 2 jaar oud.

Kan iemand mijn geweten sussen, c.q. advies geven of het een goed idee is om een nieuwe Xperia S te kopen?

Bewerkt (24 april 2013 16:12)
roymeer

roymeer

• Lid sinds 23 december 2010
  • Berichten 227
  • Reputatie 0
  • 25 januari 2013
  • 15:56

2 jaar?

Ik weet zeker dat hij nog maar 1 jaar oud is. Heb m zelf afgesloten met een abbo van 1 jaar, en kan wel zeggen dat ik één van de eerste was. Ik mag inmiddels eind deze maand weer vernieuwen.

Qua hardware, zit je zeker niet slecht. De telefoon wordt natuurlijk goedkoper.
Ik vind zelf dat de S zeker nog mee kan.

Samsung Note geek,
Note 2,3,4,4, de 5 de 8 de 9 en nu de Note 10+. Het liefst elk nieuw model meteen….

MartijnK

MartijnK

• Lid sinds 13 april 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 25 januari 2013
  • 16:26

O. Foutje. Had bij Belsimpel gezien dat introductiedatum 2011-01-11 was. Maar dat klopt dus niet. Op www.xperiasony.nl staat als introductiedatum maart 2012. Dat zal wel beter kloppen…

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 25 januari 2013
  • 16:51

Verplaatst naar Koopadvies forum

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

kwalletje

kwalletje

• Lid sinds 03 januari 2013
  • Berichten 90
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2013
  • 14:36

Een vriend van mij heeft de Xperia S sinds de introductie in 2012 al in zijn bezit. Die is er nog steeds erg tevreden op. Soepel toestel, accu gaat goed mee (beter dan mijn N7000). Hij moet er nog ruim 12 maand mee doen voordat hij zn abbo mag verlengen, maar heeft nu al gezegd dat ie weer voor een Xperia toestel gaat.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.