Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Volgens mij is die gewoon nog te krijgen hoor
Ik zou gewoon voor de Note II Gaan. Want die is nieuwer, en heeft al 4.1.2 Jelly Bean vanuit de doos. En de Note 1 krijgt de JB update op dit moment en dit is ook de laatste update voor de Note 1. Ook heeft de Note 2 veel betere specificaties.
In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue
Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505
Ik ben gisteren naar verschillende smartphone winkels geweest, en geen van allen hadden nog de Note 1 staan. En ik zal de Note 2 in overweging nemen, Roy97. Ben jij er tevreden mee?
[QUOTE=Mimyow;387018]Ik ben gisteren naar verschillende smartphone winkels geweest, en geen van allen hadden nog de Note 1 staan. En ik zal de Note 2 in overweging nemen, Roy97. Ben jij er tevreden mee?[/QUOTE] Zeker! Ik kom ook van een S2 af. Maar dit is echt een hele grote verbetering. Het grote scherm is mischien eerst even: Whow! Maar na één week ben je er helemaal aangewend. Ik wil voorlopig niet meer terug naar een kleiner scherm. Ook de S-pen is leuk, had niet verwacht dat ik die zo vaak ging gebruiken. En hij is ook lekker snel. Als je nog vragen hebt.. Vraag gerust!
In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue
Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505
Ik heb afgelopen woensdag de Note nog gekregen bij het verlengen van mijn abonnement van KPN. Het is niet de nieuwste maar ik ben er te vrede mee. Ook staan ze volgens mij nog bij [url=http://www.smartphoneshop.nl]Smartphoneshop.nl - smartphones en alle smartphone-accessoires.[/url] Uiteraard als je kunt en het komt je uit zou ik ook voor de Note 2 gaan, ik vond het verschil het niet waard.
Samsung Galaxy S7 Edge
Beste Note-gebruikers. Bijna 2 jaar geleden heb ik bij mijn verlenging van mijn abonnement gekozen voor de SGS2. Kort daarna kwam de Note uit, en die vond ik wel zó gaaf!! Maar nu verloopt mijn abo bijna weer, maar die Note zit nog steeds in mijn gedachten... Helaas hoor ik nu iedere keer dat de Note niet meer te krijgen is, omdat de 2 inmiddels op de markt is :cry:. Op zich ook een gaaf ding, maar ziet er toch iets anders uit (tja, het oog wil ook wat, vind ik...!). Dus mijn vraag aan jullie, is de Note écht niet meer te krijgen en is hij zó verouderd, en raden jullie mij de Note 2 aan? Alvast bedankt voor jullie reactie! :thumbs: