Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

postbode

postbode

• Lid sinds 13 augustus 2011
  • Berichten 134
  • Reputatie 0
  • 30 maart 2013
  • 16:12

Hallo mensen,

Mijn vrouw wil graag een tablet kopen,
uiteraard word er als eerste Ipad geroepen, maar die komt er mooi niet in,
de laatste tijd heb ik me zitten verdiepen in telefoons van chinese makelij, en dacht daarom ;
waarom ook niet even de tablets in china bekijken.

er zijn er meer dan zat, en op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer.
Ik wilde iig een quad core, android 4.1 , en een dikke accu
toen stuitte ik op onderstaande tablet
10.1 Cube U30GT Quad Core Peas 2 Android 4.0 A9 1.8GHz Tablet PC 32GB 2G RAM WIFI - BuyinCoins.com

de specificaties zijn goed, wat denken jullie ?
(iemand met een beetje verstand van tablets nog hints/tips/suggesties en op- of aanmerkingen ?)

Bewerkt (21 mei 2013 14:20)
redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 30 maart 2013
  • 16:16

zit er de play store op?

postbode

postbode

• Berichten 134
  • Reputatie 0
  • 30 maart 2013
  • 16:25

het was ff zoeken, maar als het goed is wel
(info van : Cube U30GT (Quad-core) RK3188 10.1 Inch 1920*1200 Pixel Screen Android Tablet)

ik kom overigens wel verschillen tegen in d specificaties op de verschillende sites,
van de camera 2 of 5 MP, en de accu 7500 tot 10000 mh, en zo zal er nog wel meer zijn

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 30 maart 2013
  • 17:14

Verplaatst naar Koopadvies

postbode

postbode

• Berichten 134
  • Reputatie 0
  • 16 mei 2013
  • 15:16

de kogel is door de kerk en ik heb me een CUBE UG30GT2 aangeschaft.
gekocht bij Buyincoins voor ongeveer 220 euri.
Het heeft even geduurd eerdat ik hem in huis had (ongeveer 4 a' 5 weken), maar het was het wachten meer dan waard !
Uiteraard is de tablet voorzien van allerhande chinese apps, maar dat kan je verwachten.
De eerste keer opstarten (spannend) duurde iets langer dan verwacht, maar daarna liep hij als een zonnetje.
Uiteraard gelijk de account van mijn vrouw er op gezet, en het een en ander aan apps geinstalleerd, gewoon uit de playstore.
Beetje testen met muziek en film (HD), en jahoor alles werkte naar behoren.
Na een tijdje toch maar de stoute schoenen aangetrokken en gaan zoeken naar een manier om de tablet te rooten
Gevonden bij de collega's van arctablet, uiteraard makkelijk en snel voor elkaar gekregen.
Gelijk maar een aantal apps verwijderd die ik niet nodig had (en niet kon lezen ook btw)
Ik had al gelezen dat de tablet een update zou krijgen naar 4.2.2, maar dat duurde maar en dat duurde maar.
Nu is CUBE een fabrikant die veel met beta updates werkt, daar waren er dus al een aantal van uitgekomen, deze zijn dus ook opgepakt door een aantal knappe knoppen die de beta 4.2.2 aangepast hebben.
Dwz; de chinese apps etc eruit gesloopt, de standaard taal op engels gezet en standaard root op de tablet (met bijbehorende apps)

Uiteindelijk dus toch de stoute schoenen maar aangetrokken en de tablet voorzien van de laatste beta versie 4.2.2.

Dat had ik dus veel eerder moeten doen !!
Wat een verschil ! de tablet reageert NOG sneller en draait nu supersmooth, ik kan niet wachten op de uiteindelijke 4.2.2

Ook heb ik de tablet voorzien van een mooie leren hoes, maar die gaat binnenkort vervangen worden door een nieuw exemplaar waarbij de tablet mooi vastgeklemd zit (net als bij de flipcases van je mobiele telefoon bijvoorbeeld) omdat de tablet nogal eens wil verschuiven en daarom de onderste knoppen niet goed te bedienen zijn.

Voor de rest niets meer dan lof voor deze tablet, zijn geld echt meer dan waard.
een aanrader voor wie een retegoeie tablet wil aanschaffen, maar niet teveel geld wil uitgeven voor de hier bekende A-merken.

Bewerkt (21 mei 2013 10:04)
Maxim

Maxim

• Lid sinds 28 juli 2010
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 8 juni 2013
  • 11:48

postbode
de kogel is door de kerk en ik heb me een CUBE UG30GT2 aangeschaft.
gekocht bij Buyincoins voor ongeveer 220 euri.
Het heeft even geduurd eerdat ik hem in huis had (ongeveer 4 a' 5 weken), maar het was het wachten meer dan waard !
Uiteraard is de tablet voorzien van allerhande chinese apps, maar dat kan je verwachten.
De eerste keer opstarten (spannend) duurde iets langer dan verwacht, maar daarna liep hij als een zonnetje.
Uiteraard gelijk de account van mijn vrouw er op gezet, en het een en ander aan apps geinstalleerd, gewoon uit de playstore.
Beetje testen met muziek en film (HD), en jahoor alles werkte naar behoren.
Na een tijdje toch maar de stoute schoenen aangetrokken en gaan zoeken naar een manier om de tablet te rooten
Gevonden bij de collega's van arctablet, uiteraard makkelijk en snel voor elkaar gekregen.
Gelijk maar een aantal apps verwijderd die ik niet nodig had (en niet kon lezen ook btw)
Ik had al gelezen dat de tablet een update zou krijgen naar 4.2.2, maar dat duurde maar en dat duurde maar.
Nu is CUBE een fabrikant die veel met beta updates werkt, daar waren er dus al een aantal van uitgekomen, deze zijn dus ook opgepakt door een aantal knappe knoppen die de beta 4.2.2 aangepast hebben.
Dwz; de chinese apps etc eruit gesloopt, de standaard taal op engels gezet en standaard root op de tablet (met bijbehorende apps)

Uiteindelijk dus toch de stoute schoenen maar aangetrokken en de tablet voorzien van de laatste beta versie 4.2.2.

Dat had ik dus veel eerder moeten doen !!
Wat een verschil ! de tablet reageert NOG sneller en draait nu supersmooth, ik kan niet wachten op de uiteindelijke 4.2.2

Ook heb ik de tablet voorzien van een mooie leren hoes, maar die gaat binnenkort vervangen worden door een nieuw exemplaar waarbij de tablet mooi vastgeklemd zit (net als bij de flipcases van je mobiele telefoon bijvoorbeeld) omdat de tablet nogal eens wil verschuiven en daarom de onderste knoppen niet goed te bedienen zijn.

Voor de rest niets meer dan lof voor deze tablet, zijn geld echt meer dan waard.
een aanrader voor wie een retegoeie tablet wil aanschaffen, maar niet teveel geld wil uitgeven voor de hier bekende A-merken.

Bedankt voor de duidelijke ‘review’. Welke ‘vervangende’ case heb je aangeschaft? Bevalt deze goed? Heb je ook ervaring met bluetooth keyboards? Bij voorbaat dank voor de informatie.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.