Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Je vraagt dit op een Android Forum. Dan zal het antwoord wel duidelijk zijn: Ga lekker naar AndroidDe NOTEII is een prima toestel
Mrjraider;401993Het mooie van een Android-forum is dat de mensen net zo open zijn als het systeem en dus objectief advies kunnen geven
Je vraagt dit op een Android Forum. Dan zal het antwoord wel duidelijk zijn: Ga lekker naar AndroidDe NOTEII is een prima toestel
pklijzing;401995
Het mooie van een Android-forum is dat de mensen net zo open zijn als het systeem en dus objectief advies kunnen geven
(Waarbij het mooier is als het een voormalige iPhone-gebruiker is zodat er ook echt een vergelijking kan worden gemaakt).
melvintje;401996
Mmm.. hier kan ik maar 1 antwoord op geven, ga voor android. veel opener dan IOS, hetzelfde met de specs, Dual tegen Quad en ook nog eens dat de note 2 een grote scherm heeft dan de Ifoon
Bedankt z0rk voor je visie. Juist hier op AW stel ik de vraag, omdat op een apple forum het antwoord al bekend is. Batterijduur is voor mij een pre. Het maken van foto's en video's zal denk ik niet een wereld van verschil zijn. Ja in een wat donkere omgeving wellicht, maar welk toestel springt nou uit tegenover een professionele camera? Mn iphone 5 had ik los aangeschaft, dus de note 2 zou een hele verwelkoming zijn en heb dus de iphone 5 als backup. Ben intussen al vele reviews en vergelijkingen verder. Wat me wel aan het denken zet is: galaxy s3, note 2 of galaxy s4. Welke zou daarvan nou bovenuit steken?
De S4 is weer wat groter en sneller dan de S3, met wat leuke nieuwigheden in de software. Echter maken deze nieuwigheden in de software gebruik van hardware die ook in de S3 aanwezig is, dus er zal snel (al dan niet officieel) wel iemand zich bezighouden met dit te porten naar de S3 en de Note 2.
Alles hangt af van budget, en of je het belangrijk vindt om ‘het laatste nieuwe’ te hebben. De slimste koop momenteel is een S3, een toptoestel dat zijn kwaliteit het vorige jaar al dik bewezen heeft, en hetzelfde geldt voor de Note 2. Wil je toch het beste van het beste, neem dan de S4.
Z0rk ben daar helemaal mee eens nette beschrijving
Daarbij komt ook nog dat android 4.2.2 uitgerold wordt naar de S3. Dus alle futures die geen gebruik maken van de IR sensor komen ook naar de s3
Hallo allemaal,
voorheen heb ik altijd android toestellen gehad in de software 2 versie (2.1, 2.3). Daarna in het bezit gekomen van iphone 4s. Nu heb ik een tijdje een iphone 5, maar toch is er een drang om terug te keren naar android. Met name de galaxy note 2 maakt me erg nieuwsgierig. Op zich is er niks mis met de iphone 5 maar het is en blijft apple met z'n beperkingen. Zijn hier meerdere mensen die deze overstap ook willen maken/gemaakt hebben? Wat zijn jullie bevindingen??