Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
misschien een galaxy 3 de mini versie
En bv een toestel als de Galaxy Ace? Die kan je voor onder de 150 euro kopen. Of is dat een gevalletje goedkoop = duurkoop?
mijn eisen voor budget toestellen zijn minimaal android 4.0, fatsoenlijke resolutie (bijv 800*480), flits, 512/1gb ram geheugen en redelijke cpu
HTC One S of de HTC One SV een optie?
Beide toestellen voldoen aan je eisen en zijn voor rond de EUR 300,- te krijgen.
Nieuwemobiel
pietjep;404896
HTC One S of de HTC One SV een optie?
Beide toestellen voldoen aan je eisen en zijn voor rond de EUR 300,- te krijgen.
Nieuwemobiel
De Ace is een leuk toestel, maar het interne geheugen is echt nihil.
Alleen als je het toestel root en iets van Link2sd erop zet heb je er echt iets aan.
Ik zou er persoonlijk niet voor gaan.
(Spreek uit ervaring, heb er zelf ook 1, wist van het kleine geheugen bij aanschaf, maar ben nu na 2 jaar aan het kijken voor iets anders)
Ik zou ook zeker kijken naar de galaxy 2s plus. prijs rond de 250 en doet zeker niet (veel) onder voor de s3
Samsung Galaxy S7
Marshmallow Android 7
Stock Rom
No Root
Galaxy S Advance of S3 mini zijn goede kandidaten.
Persoonlijk zou ik dan eerder de S3 mini aanraden omdat die waarschijnlijk nog wel wat updates krijgt.
De Advance heeft bij samsungs gratie nog een update gehad maar dat zal de laatste zijn.
Ik heb wel gelezen dat je vriendin dat niet belangrijk is, maar updates betekend niet alleen mooier, maar bevat ook beveiligings-fixes.
S2 Plus zou ik afraden, ik snap het bestaansrecht niet van dat ding, zou eerder de S2 min genoemd moeten worden. Mindere processor en de helft aan geheugen tegenover het origineel.
het is echt maar net wat voor haar voldoende is, zelf heb ik een Samsung galaxy s3 mini (gekregen bij abbo) wat prima bevalt, maar in combinatie met mijn nexus 7 tablet was een Samsung galaxy Ace ook prima geweest daar ik toch niet zoveel aan apps doe op mijn telefoon (het zware werk doe ik op de nexus).
het is maar net wat ze wilt/budget, met beide heb ik goede ervaring.
Met vriendelijke groet,
Rick
Eigenaar van een Samsung galaxy S2+ met 4.2.2 en een Nexus 7 met 5.0.2
vrouwlief heeft een S3mini met 4.1.2
overige android ervaring:
HTC Wildfire S
Samsung galaxy Ace
Samsung galaxy TXT
Alcatel 908
Acer Z110
LG Gt 540
Een vriendin van mij wil graag een smartphone kopen zonder al te veel toeters en bellen. Het hoeft dus geen high-end toestel te zijn met Android 4.2, quadcore processor en een 32-megapixel camera. Ook de prijs moet bescheiden zijn. Een simpele camera, een scherm van ongeveer 4" en de mogelijkheid tot het draaien van wat standaard apps zoals whatsapp is afdoende.
Nou krijgen de high-end toestellen als de HTC One, Galaxy S4 en Xperia Z veel aandacht maar ik ben zelf niet echt op de hoogte van het aanbod in het ‘middensegment’. Iemand suggesties voor een degelijk toestel voor een vriendelijke prijs?