Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

justme82

justme82

• Lid sinds 01 december 2012
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 7 juli 2013
  • 12:04

Ik ben al jaren klant van Vodafone maar de nieuwe abonnementen is er zo groot verschil en weinig keus vind ik. Dus ik wil overstappen naar andere provider. Ik twijfel tussen t mobile of tele2
Ik wil 200 belminuten en 1 GB aan internet. Bij t mobile 40 euro en tele2 32 euro. Wat raden jullie mij aan ik zou graag naar tele2 gaan omdat dit goedkoper is maar het moet wel goed zijn natuurlijk!

Alvast bedankt

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 7 juli 2013
  • 12:34

Gezien de oriënterende aard van het bericht verplaatst naar koopadvies forum

Tele2 maakt gebruik van het netwerk van: T-Mobile
http://www.tele2.nl/mobiel/dekking-mobiel-netwerk.html

Dus ja, Tele2 is de betere keus. Zij bedingen flinke kortingen die je als alleenstaande particulier niet krijgt van T-Mobile

Bewerkt (7 juli 2013 12:43)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

mcv

mcv

• Lid sinds 19 mei 2010
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2013
  • 21:54

Ik heb geen advies over de keus tussen Tele2 en TMobile, maar ik ben juist bezig met de omgekeerde overstap: van TMobile naar Vodafone, omdat ik het krakkemikkige netwerk van TMobile intussen helemaal zat ben. Ze zijn absoluut goedkoper dan Vodafone en KPN, maar je krijgt naar mijn mening waar je voor betaalt (of bij TMobile misschien juist niet).

En heb je bij Vodafone niet al voor €44 onbeperkt bellen en 2GB?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.