Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Metin

Metin

• Lid sinds 09 februari 2012
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 23 juli 2013
  • 21:25

Beste,
Ik heb een HTC Desire HD, helaas ziet die geen SIM-kaarten meer. Ik gebruik nu ook een andere telefoon om mee te bellen en sms-en.
Voor de rest werkt de telefoon bijna zeer goed, gebruik voornamelijk de WIFI thuis.
Moet wel vaak telefoongeheugen wissen en + volume werkt niet meer al te best. Voor de rest vind ik het en top toestel, inclusief de software.

Ik heb onlangs een Samsung Galaxy S3 mini gekocht, omdat de huidige telefoons allemaal zo groot zijn, maar ik ben echt totaal niet tevreden met de software die Samsung telefoons zitten, zoals de toetsenbord, contacten zoeken, e.d. Ik voel me lekkerder met een HTC.

Nu ben ik dus op zoek naar een HTC toestel, die vergelijkbaar is met de Desire HD.
Mijn wensen:

• Min en max 4'3 inch scherm
  • Camera aan de voorkant
  • Iets meer werk geheugen

Hopelijk heb ik jullie voldoende geïnformeerd. Als er nog vragen zijn, lees ik dat graag.

Groet,
Metin

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 23 juli 2013
  • 21:28

Verplaatst naar het Koopadvies-forum

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.