BESTE Allemaal. Heel kort door de bocht ik zoek een Android tablet, met voldoende geheugen.
Ik heb nu een Lenovo 10 inch waar mijn mediacenter op werkt. Alleen is het geheugen net te weinig. En aangezien ik geen root heb, kan ik niet op een sd schrijven met PT. Daarnaast ondersteund de Lenovo geen MHL en heeft geen HDMI.
Dus ik zoek.
Een ruim geheugen, of simpel root acces. Een hmdi uitgang Of MHL ondersteuning.
Kan hem dan als mediacenter en Domotica aansturing gebruiken. En dat voor een Nederlandse prijs…
Merk type enz enz enz Zal me biet zijn…
Hij komt tegen de muur te hangen dus….
Bewerkt (13 januari 2015 18:12) | aangepast zodat deze weer open kan
BESTE Allemaal. Heel kort door de bocht ik zoek een Android tablet, met voldoende geheugen. Ik heb nu een Lenovo 10 inch waar mijn mediacenter op werkt. Alleen is het geheugen net te weinig. En aangezien ik geen root heb, kan ik niet op een sd schrijven met PT. Daarnaast ondersteund de Lenovo geen MHL en heeft geen HDMI. Dus ik zoek. Een ruim geheugen, of simpel root acces. Een hmdi uitgang Of MHL ondersteuning. Kan hem dan als mediacenter en Domotica aansturing gebruiken. En dat voor een Nederlandse prijs... Merk type enz enz enz Zal me biet zijn... Hij komt tegen de muur te hangen dus....
BESTE Allemaal.
Heel kort door de bocht ik zoek een Android tablet, met voldoende geheugen.
Ik heb nu een Lenovo 10 inch waar mijn mediacenter op werkt.
Alleen is het geheugen net te weinig.
En aangezien ik geen root heb, kan ik niet op een sd schrijven met PT.
Daarnaast ondersteund de Lenovo geen MHL en heeft geen HDMI.
Dus ik zoek.
Een ruim geheugen, of simpel root acces.
Een hmdi uitgang
Of MHL ondersteuning.
Kan hem dan als mediacenter en Domotica aansturing gebruiken.
En dat voor een Nederlandse prijs…
Merk type enz enz enz
Zal me biet zijn…
Hij komt tegen de muur te hangen dus….