Ik ben Dave en ik ben redelijk nieuw op dit forum. En om maar gelijk met de deur in huis te vallen wil ik graag advies over het volgende:
Momenteel heb ik een Asus Memo Pad FHD 10, maar omdat dit apparaat al meerdere malen ter reparatie is aangeboden mag ik een nieuw model uitkiezen. Ik ga niet opnieuw voor een Asus kiezen, vanwege de slechte ervaringen.
Mijn keuze was gevallen op de Samsung Galaxy Tab4 (10.1) of de Lenovo Yoga Tablet 2-1050. Nou heeft de Lenovo betere specs, maar ik ben totaal niet bekend met dit merk en ik wil niet weer hetzelfde verhaal als met de Asus. De Samsung heeft mindere specs, maar is voor mij wel wat bekender en dus ook iets veiliger wat betreft mijn keuze.
Zijn er mensen die ervaring hebben met een van deze twee tablets of kan iemand mij advies geven in mijn keuze? Alvast bedankt.
Gr Dave
Bewerkt (27 mei 2015 16:54)
Goedemiddag, Ik ben Dave en ik ben redelijk nieuw op dit forum. En om maar gelijk met de deur in huis te vallen wil ik graag advies over het volgende: Momenteel heb ik een Asus Memo Pad FHD 10, maar omdat dit apparaat al meerdere malen ter reparatie is aangeboden mag ik een nieuw model uitkiezen. Ik ga niet opnieuw voor een Asus kiezen, vanwege de slechte ervaringen. Mijn keuze was gevallen op de Samsung Galaxy Tab4 (10.1) of de Lenovo Yoga Tablet 2-1050. Nou heeft de Lenovo betere specs, maar ik ben totaal niet bekend met dit merk en ik wil niet weer hetzelfde verhaal als met de Asus. De Samsung heeft mindere specs, maar is voor mij wel wat bekender en dus ook iets veiliger wat betreft mijn keuze. Zijn er mensen die ervaring hebben met een van deze twee tablets of kan iemand mij advies geven in mijn keuze? Alvast bedankt. Gr Dave
Goedemiddag,
Ik ben Dave en ik ben redelijk nieuw op dit forum. En om maar gelijk met de deur in huis te vallen wil ik graag advies over het volgende:
Momenteel heb ik een Asus Memo Pad FHD 10, maar omdat dit apparaat al meerdere malen ter reparatie is aangeboden mag ik een nieuw model uitkiezen. Ik ga niet opnieuw voor een Asus kiezen, vanwege de slechte ervaringen.
Mijn keuze was gevallen op de Samsung Galaxy Tab4 (10.1) of de Lenovo Yoga Tablet 2-1050. Nou heeft de Lenovo betere specs, maar ik ben totaal niet bekend met dit merk en ik wil niet weer hetzelfde verhaal als met de Asus. De Samsung heeft mindere specs, maar is voor mij wel wat bekender en dus ook iets veiliger wat betreft mijn keuze.
Zijn er mensen die ervaring hebben met een van deze twee tablets of kan iemand mij advies geven in mijn keuze? Alvast bedankt.
Gr Dave