Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

yfke.w

yfke.w

• Lid sinds 27 juni 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2015
  • 17:45

Hallo,
Ik Ben van plan even nieuwe telefoon te kopen, maar twijfel tussen de S5 en de S5 plus. S5 is momenteel wat goedkoper en heeft volgens mij meer camera opties en licht meldingen. De S5 plus is alleen nieuwer en sneller. Welke kan ik het beste kiezen?
Alvast bedankt!

ra54

ra54

• Lid sinds 13 maart 2015
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2015
  • 21:20

Hallo,
ik zou voor de S5 plus gaan. Heb deze in gebruik en ben er over tevreden.
Prijsverschil 30€ is het waard vind ik voor een snellere processor.
Ik heb wel een probleem met de firmware: de verkoper had beloofd dat het een toestel is dat rechtstreeks van Samsung komt.
Achteraf blijkt dit niet zo, het is nl een toestel geleverd via T-Mobile Germany met Android 4.4.4 (aankoop in Belgie maart 2015).
Dus nu zit ik met een duitse T-Mobile versie, en ik weet niet of ik deze kan updaten naar een zuivere Samsung versie.
Dit zoek ik later wel uit.
Succes

yfke.w

yfke.w

• Lid sinds 27 juni 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2015
  • 09:39

Is dat verschil in snelheid echt merkbaar? Ik heb nu de samsung galaxy s2 plus, en ik denk dat de samsung galaxy s5 dan al heel snel is, of gaat dat tegenvallen?

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1440
  • Reputatie 70
  • 28 juni 2015
  • 14:54

Ik heb nu ruim een jaar de S5 (daarvoor de S2) en hij is razendsnel en erg fijn in gebruik. Ik zit nog op v4.4.2 en zie nog geen reden om te updaten naar Lollipop. Batterij gaat ondanks continu gebruik de hele dag mee, mijn fijnste phone tot nu toe. Ik denk er nog lang niet over hem in te ruilen voor iets nieuwers.

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

ra54

ra54

• Lid sinds 13 maart 2015
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2015
  • 22:42

Merkbaar: ik weet alleen dat de S5+ (SM-G901F) zeer snel is, een S5 (SM-G900F) heb ik nooit getest, maar zal ook snel zijn.
Je kan de eigenschappen opzoeken van de hardware (processor), heb ik ook gedaan vóór aankoop.
Op de website vd processor fabrikant vind je die.
S5 : Qualcomm Snapdragon 801 MSM8974-AC https://www.qualcomm.com/products/snapdragon/processors/801 & Graphics processor Adreno 330
S5 plus: Qualcomm Snapdragon 805 APQ8084 https://www.qualcomm.com/products/snapdragon/processors/805 & Graphics processor Adreno 420
veel info: http://www.phonearena.com/phones#/phones/manufacturer/Samsung/Class/Smart/Display/5+to+5.5+inch/word/S5

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.