Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Lry

Lry

• Lid sinds 06 oktober 2010
  • Berichten 96
  • Reputatie 0
  • 2 oktober 2015
  • 23:13

Afgelopen maand was het zover. Op 7 november kon ik dan eindelijk een nieuwe telefoon kiezen door mijn abo te verlengen. Dit was ook hoog nodig, aangezien mijn nexus 5 er heel slecht aan toe is en langzaam aan dood gaat. Ook valt deze op de meest random momenten uit en zit het geheugen propje vol.

Al die tijd keek ik er naar uit om de galaxy s6 te kopen, alleen al die reviews en die tegenvallende verhalen over de batterij. Nu was wel 1 van mijn vereisten dat mijn volgende telefoon een goede accu zal hebben. Dus ik zit nu nog zonder een telefoon en wordt knettergek van het wachten, dus ik vroeg mij af, weten jullie nog goede opties om naar te upgraden.

Waar moet mijn volgende toestel aan voldoen…
- Een toestel wat ik hier in Nederland via de winkel kan aanschaffen en niet te duur is. (ivm abo)
- Een goede batterij die lekker lang mee gaat (ongeveer rond de 3000 mAh)
- Ik prefereer een scherm van 5,2 inch groot. Kan groter, zolang de footprint van het toestel nog normaal is.
- 3gb ram en het liefst een 810 cpu of iets gelijks(eventueel een 808)
- Een merk die een goede reputatie heeft als het gaat om het updaten van de toestellen
- Een camera die snel foto's maakt

De volgende toestellen heb ik in gedachte gehad: Samsung galaxy s6, sony xperia z5, honor 7, nexus 6p/5x, gigaset me, moto x style.

Helaas is geen 1 van deze toestellen perfect, is het nog niet bekend wanneer en of ze uitkomen of hebben ze een cruciale minpunt.
Welk toestel zouden jullie kiezen in mijn situatie?

Andre_de_Raad

Andre_de_Raad

• Lid sinds 11 september 2011
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2015
  • 19:13

Honor 7 zou mijn voorkeur hebben, snel, voldoende oplsag/duel-sim, zeer goede batterij. Goedkoop.

borretje

borretje

• Lid sinds 15 augustus 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2015
  • 12:36

Ik heb gisteren een Note 5 gekocht,TOP!

Sander

Sander

• Lid sinds 23 september 2009
  • Berichten 424
  • Reputatie 30
  • AdminAdmin
  • 10 oktober 2015
  • 13:56

Ik denk dat de Nexus 6P het interessantst is van deze apparaten, maar is wel vrij groot. Je bent in ieder geval verzekerd van snelle updates, een standaard Android-ervaring en erg goede camera.

Lry

Lry

• Lid sinds 06 oktober 2010
  • Berichten 96
  • Reputatie 0
  • 12 oktober 2015
  • 20:02

Ik heb ergens twijfels met de Honor 7. Vooral omdat het er nog niet zo lang is en ik ben bang als het gaat om zaken als garantie/updates. Ik heb de telefoon trouwens nog nergens in het wild kunnen spotten.

Een note klinkt ook interessant, maar ook groot. Daarnaast is de note 5 toch niet officieel beschikbaar in NL. Maar goed, ik heb ook niet echt heel erg interesse erin.

De nexus 6p was 1 van de optie, maar nu ik ervan bewust ben wordt het waarschijnlijk toch een no-go. Daarnaast vind ik de prijs die de nexus 6p in NL zal krijgen ook iets te duur.

De afgelopen twee weken heb ik heel erg zitten twijfelen tussen de moto x style en de sony xperia z5. Er zit wil een groot prijsverschil tussen de twee toestellen. Ondertussen heb ik nog mijn nexus 5 terug gebracht naar Coolble ivm de batteeij

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.