Ik ben sinds enkele maanden in het bezit van de Samsung Galaxy S6. In het begin vond ik het een goed toestel maar naarmate de tijd verstreek veranderde mijn mening. Lag,krakende en bibberende camera, vingerprintscanner die niet accuraat genoeg is etc etc..
nu is mijn vraag welke smartphones in deze prijssegment hun geld wel waard zijn aangezien ik mijn SGS6 zal verkopen.
Hallo, Ik ben sinds enkele maanden in het bezit van de Samsung Galaxy S6. In het begin vond ik het een goed toestel maar naarmate de tijd verstreek veranderde mijn mening. Lag,krakende en bibberende camera, vingerprintscanner die niet accuraat genoeg is etc etc.. nu is mijn vraag welke smartphones in deze prijssegment hun geld wel waard zijn aangezien ik mijn SGS6 zal verkopen.
Hallo,
Ik ben sinds enkele maanden in het bezit van de Samsung Galaxy S6.
In het begin vond ik het een goed toestel maar naarmate de tijd verstreek veranderde mijn mening.
Lag,krakende en bibberende camera, vingerprintscanner die niet accuraat genoeg is etc etc..
nu is mijn vraag welke smartphones in deze prijssegment hun geld wel waard zijn aangezien ik mijn SGS6 zal verkopen.