Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

willydewoofer

willydewoofer

• Lid sinds 18 oktober 2015
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 18 oktober 2015
  • 08:02

Ik ben 59 jaar en niet iemand die telefoons als hobby ziet. Wel om vooral noodzakelijke berichten door te geven en ik gebruik TomTom navigatie en Flitsmeister. Noodgedwongen heb ik internet moeten nemen, anders werken de apps en flitsmeister niet. Emails op de telefoon vind ik niet nodig, ik kan wel even wachten tot ik thuis ben.
Op dit moment heb ik een iPhone 4S. Ik kan niet ontdekken waarom iPhone nou zo goed zou zijn en ik vind hem te klein.
Daarvoor had ik een Samsung S4 mini met batterij problemen. Daarvoor weer een HTC HD2, op dat moment het grootste toestel dat bestond. Dit formaat is prettig om in je broekzak te stoppen, alleen hij belde regelmatig zelf mensen!
Het budget is 300-400 euro. Na een week googlen dacht ik een OnePlus2 te willen, maar deze vind ik veel te groot. Daarna viel de keuze op een Sony Compact Z3. Niet al te groot en prima testresultaten. Totdat ik gisteren las over glas dat spontaan kapot kan gaan en garantie daarop nul.
Nou dat weer. Eigenlijk vind ik een 5" al te groot, maar over de Samsung S5 hoor ik alleen maar goede berichten.
Ik weet al jaren dat Motorola een ongekend hoge prijs/kwaliteitverhouding heeft, maar het mag iets meer kosten.
Wat nu? Kunnen jullie helpen?
Wil

Bewerkt (18 oktober 2015 09:46) | uitbreiding
willydewoofer

willydewoofer

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2015
  • 08:08

In december zal het wel een S5 worden. Maar welke?

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 19 oktober 2015
  • 20:13

wat denk je van de nieuwe nexus 5?

willydewoofer

willydewoofer

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2015
  • 22:17

Zojuist een goede recensie gelezen over de nieuwe Nexus 5X. Kun je een dergelijk groot toestel makkelijk in je broekzak hebben?
In een test prijst men de Android 6 die de Nexus heeft, maar men vindt de specs van de OnePlus 2 en de Moto X beter.
Tja, wat moet je daar allemaal mee? Behalve de idiote koopfilosofie van OnePlus, vraag ik mij af hoe het met de service en de garantie is gesteld. In Nederland is er 1 meneer die het merk verkoopt en hij moest op gaan zoeken hoelang de garantie is. Ik ben niet handig met computerapparaten en koop daarom het liefst bij een winkel in de buurt. Dan kan ik zo nu en dan even iets gaan vragen.
De Sony Z3 Compact zou alleen in een bepaalde periode glasproblemen hebben gehad.
Ik ben er dus nog niet uit, maar ik heb geen haast. Het mag gerust december worden.

willydewoofer

willydewoofer

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 20 oktober 2015
  • 18:50

Zou de Samsung S6 in december kunnen dalen tot 400 euro?

Op dit moment kun in Sittard en in Begie een S6 kopen voor 453 euro. Dat scheelt zo'n 100 euro met de gangbare prijs.
Zou dat vertrouwd zijn?

Hoe herken je imitatietoestellen? clone's

Bewerkt (21 oktober 2015 18:38) | nieuwe info
willydewoofer

willydewoofer

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2015
  • 08:12

Er komen verbazend weinig reacties!?

Daarom geef ik zelf maar even een prijstip: Houd Black Friday in de gaten.

willydewoofer

willydewoofer

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 7 november 2015
  • 07:04

Ik ben inmiddels voorzien. Iedereen bedankt voor de enorme hoeveelheid hulp.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.