Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

mightysipsz

mightysipsz

• Lid sinds 18 april 2020
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 18 april 2020
  • 11:59

dag allemaal momenteel ben ik de eigenaar van een oneplus 6. ik wil graag de upgrade maken. nu twijfel ik over de 7t pro en 8 pro. de 8 pro ziet er fantastisch uit, ik heb het geld, maar het prijsverschil met de 7t pro is echt veel. en qua specs het is allemaal iets beter. wat denken jullie?

rhk22463

rhk22463

• Lid sinds 27 juli 2014
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 18 april 2020
  • 14:00

Je hebt het geld dus dan is het argument dat het prijsverschil echt veel is niet meer van belang of wel?
Waarom wil je de 6 upgraden is dan de vraag. Een 7T Pro is nu dus een oud toestel dat eerder zonder updates komt te zitten dan de 8 of 8 Pro, dat zou voor mij wel meetellen.

Waarom overweeg je de "gewone" Oneplus 8 niet? daarmee is het prijsverschil bijna weg en de specs zijn gewoon goed.
Persoonlijk valt bij mij de 8 Pro af omdat ik niet zit te springen om een groter toestel met draadloos opladen en 120Hz ipv 90 Hz refresh. De 8 zou daarom een betere opvolger zijn van mijn inmiddels bejaarde OnePlus 3. De meerprijs van 200 Euro voor de 8 Pro t.o.v. de 8 (of iets minder t.o.v. 7T Pro) is het mij dus niet waard. Bovendien is voor mij de prijs wel degelijk een issue, het is gewoon 2x zo duur als destijds mijn OnePlus kostte.

Ik kan niet voor jou beslissen want het is echt heel persoonlijk wat je wel en niet wilt en dan die belachelijk hoge prijs is het die waard?

Bewerkt (18 april 2020 14:04)
hola españa

hola españa

• Lid sinds 23 oktober 2019
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 18 april 2020
  • 14:57

Ik denk dat heel veel gebruikersnaam zitten te wachten op de oneplus 8Z. 8gb ram 256 rom en top kwaliteit met 5G voor 460 euro lijkt me een mooi alternatief voor de dubbel geprijsd 8pro.

rhk22463

rhk22463

• Lid sinds 27 juli 2014
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 18 april 2020
  • 16:31

Ik denk dat heel veel gebruikersnaam zitten te wachten op de oneplus 8Z. 8gb ram 256 rom en top kwaliteit met 5G voor 460 euro lijkt me een mooi alternatief voor de dubbel geprijsd 8pro.
Ik denk het ook, helaas lijkt die wel vertraagd te zijn. Afwachten maar

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren