Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

doctormetal

doctormetal

• Lid sinds 18 augustus 2010
  • Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2011
  • 20:02

Heb er nog niets over gelezen hier, dus post ik het zelf maar:

Ik kwam toevallig op de site van Hi en ik zag tot mijn schrik dat ze de boel veranderd hebben. Er zijn nu een aantal internet bundels: Start, Extra en Extreem. De snelheid is flink omhoog (1 Mb/s, 3.6 Mb/s en 7.2 Mb/s) maar ook is er een datalimiet geïntroduceerd, waarbij je moet betalen (€0,05 per MB) dat je er overheen zit.

Mijn abonnement loopt nog tot in 2012 dus heb ik er zelf nog niet veel last van, maar voor mensen die moeten verlengen is het dus oppassen. Als je eerst over de limiet/FUP heen ging, ging de snelheid omlaag. Nu mag je gelijk betalen.

Bewerkt (5 januari 2011 20:02)
Bengalus

Bengalus

• Lid sinds 31 januari 2010
  • Berichten 230
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2011
  • 21:46

Bedankt voor de waarschuwing, dat wordt voor mij tegen die tijd dus ook eens goed om me heen kijken voordat ik verleng bij Hi! Jammer dat geen enkele provider alles biedt wat je zoekt en zij beloven..

Bewerkt (6 januari 2011 21:46)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 7 januari 2011
  • 16:35

Bengalus;77811
Bedankt voor de waarschuwing, dat wordt voor mij tegen die tijd dus ook eens goed om me heen kijken voordat ik verleng bij Hi! Jammer dat geen enkele provider alles biedt wat je zoekt en zij beloven..

T-mobile heeft nog ‘onbeperkt’ internet. Na 2 GB daalt de snelheid wel terug naar 64/64, maar je hoeft in ieder geval niet bij te betalen. Helaas heb je wel weinig ontvangst.

Bewerkt (7 januari 2011 16:35)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.