Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
da's ook een kat in een zak die je daar koopt
ben je zeker dat het geen leeg showmodel is dat ze aanbieden?
HTC Desire HD, Reviews, Specificaties, Aanbiedingen
fifarunnerr;87824
HTC Desire HD, Reviews, Specificaties, Aanbiedingen
Hoe kom je trouwens bij die 300 euro + 35 per maand? (is trouwens ook nog eens zonder internet)
Op de site staat het toestel bij een Hi35 voor €59,95.
Als je al een tijdje een abbo bij Hi hebt kun je ze ook nog bellen, misschien dat ze je wel een mooi aanbod kunnen doen.
Toestel gratis ofzo, nee heb je, ja kun je krijgen
Speciale HI toestellen zijn dat. Haha. Ja die website van hun loopt altijd met alles achter en er staat van alles verkeerd. Maarja. Normaal model: Nee. Wat is tegenwoordig normaal dan?
@BoneleSS
Ik kom op 219.95 bijbetalen.
Maar als je op de hi shop eerst he toestel selecteerd dan kom je inderdaad op 59.95 toestelprijs maar klik je ik heb al een hi abbonement wordt het toestel zo ineens 219.95 :cry:
Ga maar eens bellen met HI want vind dit wel erg duur.
Even gebeld met HI helaas het toestel is zo duur en ze kunnen niet meer korting geven.
Hmm, snapt niet
Heb de desire z 5 dagen gelden gekregen bij een verlenging van hi online,
Hoefde maar 25 euro bij te betalen, en heb een abbo van 23,50p/m
dus ik snap het het mischien niet?
BoneleSS;88457
Toestel gratis ofzo, nee heb je, ja kun je krijgen/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Zat even in de hi shop te kijken aangezien ik eindelijk een nieuwe telefoon mag aanschaffen.

/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" />
Heeft een HTC desire HD geen android en geen bluetooth??
En een samsung galaxy s ook niet.
Maar wat een prijzen zeg gewoon een dikke €300 voor een telefoon en ook nog eens 35 euro per maand