inkomende server poortnummer veiliginkomende mail tls of ssl of uit?
daarna
uitgaande server poortnummer beveiligde smtp tls/ssl of uit? gebruik smtp authenticatie vinkje aan of uit? gebruik dezelfde id/ww-c vinkje aan of uit?
please help me want niemand bij hi klantenservice of technische dienst schijnt me te kunnen helpen.
alvast heel erg bedankt
Jurgen
Bewerkt (5 mei 2011 10:56)
ik heb een hi abbonement en wil mijn hotmail op de telefoon ontvangen en emails versturen.. wie kan mij de exacte combinatie vertellen mbt invoeren van. email wachtwoord wachtwoord tonen gebruikersnaam push inschakelen daarna inkomende server poortnummer veiliginkomende mail tls of ssl of uit? daarna uitgaande server poortnummer beveiligde smtp tls/ssl of uit? gebruik smtp authenticatie vinkje aan of uit? gebruik dezelfde id/ww-c vinkje aan of uit? please help me want niemand bij hi klantenservice of technische dienst schijnt me te kunnen helpen. alvast heel erg bedankt Jurgen
ik heb een hi abbonement en wil mijn hotmail op de telefoon ontvangen en emails versturen..
wie kan mij de exacte combinatie vertellen mbt invoeren van.
email
wachtwoord
wachtwoord tonen
gebruikersnaam
push inschakelen
daarna
inkomende server
poortnummer
veiliginkomende mail tls of ssl of uit?
daarna
uitgaande server
poortnummer
beveiligde smtp tls/ssl of uit?
gebruik smtp authenticatie vinkje aan of uit?
gebruik dezelfde id/ww-c vinkje aan of uit?
please help me want niemand bij hi klantenservice of technische dienst schijnt me te kunnen helpen.
alvast heel erg bedankt
Jurgen