Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Goed bezig of niet, het staat nu eenmaal in de algemene voorwaarden die iedereen geaccepteerd heeft toen ie het abonnement afsloot.
Dat het al die tijd oogluikend werd toegelaten was alleen maar meegenomen. Ik denk dat ze zelf ook niet hadden kunnen voorzien dat de “core” van ptt telecom (kpn) daardoor in het gedrang zou komen.
Als er 1 schaap over de dam is,………………………………
Best jammer! Heel toevallig heb ik sinds een uurtje of 2 best wel knaken internet verbinding via Hi! Hele tijd valt internet verbinding weg en dan komt die even later weer terug in beeld. (SGS en Hi Xtra Eindeloos online)
zal toch geen voorbode zijn he….
rephaia;142898Dan schieten we hem neer
Als er 1 schaap over de dam is,………………………………
Zo is het maar net..
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Dit was te verwachten. Ikzelf gebruik mijn bel en sms bundel nauwelijks, krijg ik daar dan korting op om in het mobiele internet te mogen gebruiken?
Ik zou bij m'n verlenging bel en sms flink naar beneden schroeven want dat gebruik ik amper.
Geef mij maar een lekkere vette data verbinding
Ik denk dat je toch een beetje realistischer moet zijn. VoIP is een stuk zwaarder voor het netwerk dan gewoon telefoneren en het ligt voor de hand dat op korte termijn video-bellen (skype!) nog meer in het totale dataverbruik gaat hakken.
Aan de andere kant is SMS achterhaald door allerlei chat-diensten, dat snapt zelfs de KPN. Maar weet je wel hoe veel geld er om gaat in de SMS business? Dit ballonnetje is een poging om die winst nog een beetje te behouden maar uiteindelijk zal ook de KPN wel inzien dat het niet te stoppen valt.
Overigens zijn er nu al data-only abo's te krijgen alleen zijn die nog niet zo aantrekkelijk geprijsd. Maar wedden dat dat binnen een paar jaar verandert?
@Marvink, daarom zei ik ook dat het niets uitmaakt als je bij alle functies evenveel dataverkeer verstookt. Tuurlijk is VoIP belastender dan chatten, maar je hebt dan ook meer data. En dat wordt dan weer op gevangen door een … jawel, datalimiet.
En ik weet dat er heel veel om gaat in SMS business, met een winstmarge van 95%+ ofzo zou ik dat ook niet kwijt willen raken. Maar internet-abbo's spitsen is nogal slecht voor netneutraleit. Als Vodafone hier in mee gaat ga ik flink zoeken naar alternatieven
Ik vind het echt dom hoor dat je er extra voor moet betalen. Ze hebben toch wel genoeg winst en ze willen alleen nog maar meer. Nu laten ze dus eigelijk beetje zien dat ze gierig zijn.. Maar er zijn nog meer goeie providers dus als het komt..
http://www.nu.nl/internet/2498071/kpn-gaat-mobiele-diensten-blokkeren.html
KPN is goed bezig…….NOT!