Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Desirez

Desirez

• Lid sinds 26 april 2011
  • Berichten 54
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2011
  • 10:49

Hallo Yvonne,

ik zie dat je locatie Vlissingen hebt opgegeven. Zou het niet zo kunnen zijn dat je per ongeluk wel eens op een buitenlands netwerk hebt gezeten? Je zit toch in de buurt van de Belgische grens.

Bewerkt (3 mei 2011 10:49)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 3 mei 2011
  • 10:52

Yvonne1947;150453
Ik zie dat mijn discussie is verplaatst… help, waar naar toe??
Ik heb hem verplaatst omdat dit een vraag over Hi betreft/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Bewerkt (3 mei 2011 10:52)
bartfukkink

bartfukkink

• Lid sinds 11 februari 2011
  • Berichten 358
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2011
  • 12:01

fifarunnerr;150456
off-topic: 27,50 per maand voor een wildfire? Hoe lang duurt dat abbo?

Meer offtopic: 2 jaar waarschijnlijk. Uitmelken door de providers… mijn vriendin heeft er ook last van >.>

Ontopic:

De eerste maand was mijn rekening ook hoger als de afgesproken prijs. Er zitten namelijk ook aansluit kosten bij (ong 25 euro). Maar waarom de kosten dan zo de pan uit reizen vraag ik me af. Paar mogelijkheden:

- Veel bellen/smsen buiten de bundel -> Daar verdienen de providers het meeste aan.

- Veel grote bestanden / heel veel youtube video's bekijken via de gegevens verbinding van de telefoon -> Zo ga je buiten de fair use policy en moet je bijbetalen per mb -> Erg duur dus… en zeker niet in het buitenland doen.

- Zijn de internet instellingen goed voor de data verbinding… -> Ik weet niet of dit uitmaakt, maar msischien kan het ook daaraan liggen.

- Misschien aangemeld bij zo'n betaalde sms dienst o.i.d.? -> Je betaald voor smsjes, ringtones, wallpapers, etc. Die zijn ook erg duur en vaak moeilijk om je van af te melden.

Er kunnen meerdere oorzaken zijn. Als je op Hi.nl kan inloggen en de rekening gegevens kan bekijken (zodra Hi de website zaakjes in orde heeft) dan kan je zien waar het probleem ligt. Je kan via de Hi website ook altijd bekijken hoeveel je nog overhebt van je bel/sms tegoed en van daar een aantal gratis smsjes per dag versturen.

Bewerkt (3 mei 2011 12:01)
Yvonne1947

Yvonne1947

• Lid sinds 27 april 2011
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2011
  • 08:43

Is dat veel?

Mijn zoon heeft die voor mij afgesloten toendertijd, voor 25,00 en nu inderdaad 27,50.

En hij betaald mijn rekening, want hij wil dat ik altijd bereikbaar moet zijn.

Bewerkt (4 mei 2011 08:43)
Yvonne1947

Yvonne1947

• Lid sinds 27 april 2011
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2011
  • 08:48

Goedemorgen Bart,

Je hebt het al aangegeven:

Misschien aangemeld bij zo'n betaalde sms dienst o.i.d.? -> Je betaald voor smsjes, ringtones, wallpapers, etc. Die zijn ook erg duur en vaak moeilijk om je van af te melden.

Dat was het dus… Ze hebben me erg goed geholpen bij Hi en ook gezegd wat of ik moest doen en dat heb ik ondertussen allemaal gedaan.

Dank je wel hoor!

Bewerkt (4 mei 2011 08:48)
Edwin

Edwin

• Lid sinds 28 juli 2009
  • Berichten 600
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2011
  • 09:04

KAn het zijn dat HI aansluitkosten berekent heeft? Plus eventueel bijbetaling voor het toestel?

Bewerkt (4 mei 2011 09:04)

SGS5 - stock

Nexus 7 - stock
Tab 3 7" - stock
Tab 3 7" Lite - stock

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.