Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

DF93

DF93

• Lid sinds 15 juli 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2011
  • 17:19

Hallo,

Ik heb sinds enkele dagen een Android telefoon. Namelijk de Samsung Galaxy S2.

Maar nu ga ik binnenkort op vakantie en zit ik met nog een paar vragen over mijn internet. Ten eerste heb ik APNdroid ofzo gedownload om mijn 3G te blokkeren. Maar nu hebben ze wifi op de camping waar ik heen ga dus kan ik whatsappen daarmaar gaat dit nog extra kosten met zich meebrengen omdat het wel in het buitenland is?

Mijn 2e vraag, natuurlijk heeft mijn Samsung Galaxy S2 een geweldig beeldschermnu zat ik dus met de gedachte om films om mijn geheugen kaart te zetten en deze dus te bekijken. Is dit mogelijk zo of heb ik daar een app voor nodig?

Ik zou het fijn vinden als jullie mijn vraagjes kunnen beantwoorden. Heb namelijk gegoogled en kon geen duidelijk antwoord op beide vragen vinden.

M.v.g.
DF93

PS: ik heb het hier neer gezet omdat mijn eerste vraag of providerkosten gaat in principe. Ik hoop dat het goed staat.

Bewerkt (15 juli 2011 17:19)
Verwijderd_Account_14511

Verwijderd_Account_14511

• Lid sinds 15 februari 2011
  • Berichten 228
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2011
  • 18:14

wifi kost niets extra omdat je in het buitenland zit, maar de camping baas zal er best wel wat voor rekenen.

Bewerkt (15 juli 2011 18:14)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.