Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

doctormetal

doctormetal

• Lid sinds 18 augustus 2010
  • Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2011
  • 21:08

klwinkel;196627
Zo had ik het niet begrepen van KPN. Ik dacht dat als mijn abbonementsperiode van 2 jaar afloopt en niks doe dat het huidige contract gewoon doorloopt onder de huidige voorwaarden met 75% korting op internet. Het stoppen van het contract door kpn was ik me niet van bewust. Maar de korting was “levenslang” adverteerden ze toen mee.
Als ik naar de algemene voorwaarden van Hi kijk voor mijn abonnement (afgesloten in 2010) zie ik in 2.7.3 het volgende staan:

Onverminderd het bepaalde in het tweede lid kan een Dienst tegen en na hetverstrijken van de minimumduur daarvan, door elk der partijen worden opgezegd.
Opzegging dient schriftelijk te geschieden, met inachtneming van een
opzegtermijn van drie Maanden, tenzij Hi een andere wijze van opzegging
bekend heeft gemaakt. Voor Consumenten is de opzegtermijn één Maand.

Verdere aanvullende voorwaarden vindt ik niet terug.

Bewerkt (24 juli 2011 21:08)
klwinkel

klwinkel

• Lid sinds 23 oktober 2010
  • Berichten 951
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2011
  • 22:48

Ik geloof nooit dat ze dat zullen doen. In hypotheek actes staan ook altijd dat soort teksten, maar zolang je keurig betaalt, zullen ze niet je contract stoppen. Ze zullen wel proberen je te verleiden tot een nieuw contract. Ik moet nog tot augustus 2012, ik wacht wel af en zie wel hoe de telecom markt er dan voor staat. Mijn sgs kan nog makkelijk een jaar mee, alhoewel er wel erg mooie toestellen op de markt komen de laatste maanden…

Bewerkt (24 juli 2011 22:48)
doctormetal

doctormetal

• Lid sinds 18 augustus 2010
  • Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2011
  • 23:04

klwinkel;196729
Ik geloof nooit dat ze dat zullen doen. In hypotheek actes staan ook altijd dat soort teksten, maar zolang je keurig betaalt, zullen ze niet je contract stoppen. Ze zullen wel proberen je te verleiden tot een nieuw contract. Ik moet nog tot augustus 2012, ik wacht wel af en zie wel hoe de telecom markt er dan voor staat. Mijn sgs kan nog makkelijk een jaar mee, alhoewel er wel erg mooie toestellen op de markt komen de laatste maanden…
Klopt. Dit had ik ook met mijn vorige toestel. Na twee jaar was het toestel nog goed en nam ik een sim only van een jaar. Toen deze al een paar maanden verlopen was, werd ik gebeld door Hi. Het resultaat: een nieuw abonnement met een gratis Desire. Dit abonnement loopt nog een jaar en daarna zien we wel weer.

Bewerkt (24 juli 2011 23:04)
klwinkel

klwinkel

• Lid sinds 23 oktober 2010
  • Berichten 951
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2011
  • 23:14

Het verschil tussen je sim-only en je huidige desire abbo bepaalt hoe gratis die Desire was, maar dat wist je wel.
Onze android abbo's zijn nog altijd goedkoper dan de 60 euro p/m die je incl. een iphone4 moet neertellen.

Bewerkt (24 juli 2011 23:14)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 25 juli 2011
  • 16:21

Ik heb nu verlengd voor 6 maanden. Op die manier ontloop ik de nieuwe regels en blijf ik hetzelfde abbonement houden met 20% korting omdat ik geen nieuw toestel wil. Kijk daarna wel verder.

Bewerkt (25 juli 2011 16:21)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.