Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik geloof nooit dat ze dat zullen doen. In hypotheek actes staan ook altijd dat soort teksten, maar zolang je keurig betaalt, zullen ze niet je contract stoppen. Ze zullen wel proberen je te verleiden tot een nieuw contract. Ik moet nog tot augustus 2012, ik wacht wel af en zie wel hoe de telecom markt er dan voor staat. Mijn sgs kan nog makkelijk een jaar mee, alhoewel er wel erg mooie toestellen op de markt komen de laatste maanden…
klwinkel;196729Klopt. Dit had ik ook met mijn vorige toestel. Na twee jaar was het toestel nog goed en nam ik een sim only van een jaar. Toen deze al een paar maanden verlopen was, werd ik gebeld door Hi. Het resultaat: een nieuw abonnement met een gratis Desire. Dit abonnement loopt nog een jaar en daarna zien we wel weer.
Ik geloof nooit dat ze dat zullen doen. In hypotheek actes staan ook altijd dat soort teksten, maar zolang je keurig betaalt, zullen ze niet je contract stoppen. Ze zullen wel proberen je te verleiden tot een nieuw contract. Ik moet nog tot augustus 2012, ik wacht wel af en zie wel hoe de telecom markt er dan voor staat. Mijn sgs kan nog makkelijk een jaar mee, alhoewel er wel erg mooie toestellen op de markt komen de laatste maanden…
Het verschil tussen je sim-only en je huidige desire abbo bepaalt hoe gratis die Desire was, maar dat wist je wel.
Onze android abbo's zijn nog altijd goedkoper dan de 60 euro p/m die je incl. een iphone4 moet neertellen.
Ik heb nu verlengd voor 6 maanden. Op die manier ontloop ik de nieuwe regels en blijf ik hetzelfde abbonement houden met 20% korting omdat ik geen nieuw toestel wil. Kijk daarna wel verder.
Verdere aanvullende voorwaarden vindt ik niet terug.